Zieke schoonmoeder... overleden

Wat vreselijk! Heel veel sterkte!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad, gewoon open en eerlijk zijn tegen je dochter.

Jeetje, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

vreselijk heb hier geen woorden voor!
Alle sterkte voor jullie gewenst!

Groetjes Gytha

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh nee! wat vreselijk… Ik wens jullie ook alle sterkte toe in deze moeilijke tijd!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ben er stil van meid…vind het zo erg voor jullie. Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte!

Wat betreft het vertellen aan je dochter? Ja ik zou proberen zo eerlijk mogelijk te zijn. Kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk is om zoiets te moeten vertellen. En meid ze mag best je tranen zien.
Ik weet nog dat mijn oma overleed dat mijn ouders er voor gekozen hebben om mij niet mee te nemen naar de begrafenis (weet even niet precies meer hoe oud ik was, ik denk rond dezelfde leeftijd of misschien een jaar ouder). Ik ben die dag gewoon naar school geweest, maar kan me nu nog herinneren hoe verdrietig ik was. Niet dat dit een soort jeugdtrauma is ofzo hoor, maar alleen om aan te geven dat het juist belangrijk is voor haar om het een plekje te geven om er toch bij te zijn.
Weet het ook niet hoor, maar dit komt zo bij me op.
Zolang je maar open en eerlijk bent en je dochter ook de ruimte geeft om haar ei kwijt te kunnen.
Meid nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog een beetje tijd hebben met je schoonmoeder om tegen elkaar te kunnen zeggen wat nodig is.

Heel veel sterkte

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Helaas is Greet vanmorgen na maar 11 dagen ziekte al overleden. We wilden op bezoek gaan vanmorgen en waren er om 11 uur. Helaas was ze toen al overleden. Zelfs mijn schoonvader was te laat… Ze is vredig gegaan en heeft niet veel meer geleden…

Zoals ik al schreef wilde ik eigenlijk vandaag Nikki nog inlichten dat haar oma niet lang meer te leven had, nadat we vandaag gehoord zouden hebben hoe of wat. Helaas werd het een overlijdensbericht voor haar en ze was erg verbaasd toen we haar uit school ophaalden… eenmaal thuis heb ik het haar verteld en ze heeft zeker een half uur lang alleen maar gehuild, maar heeft wel gelijk alles eruit gegooid. Ze wil graag mee om nog te kijken in de kist en ook mee naar de begrafenis. Ze is echt een plannertje, dus ze gaat ook een brief schrijven, een tekening maken en bloemen plukken om oma mee te geven… het waren 2 handen op 1 buik

We zijn uiteraard erg bedroefd allemaal en heel erg moe, maar ook hier komen we weer uit… ik hou jullie op de hoogte over hoe de begrafenis is verlopen…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Gecondoleerd meid. Jeetje wat kan zoiets snel gaan. Gewoon niet te bevatten…11 dagen weet je dat je ziek bent en dan ben je er ineens niet meer…zit hier echt met tranen in mijn ogen…

Hoe is het met je man/vriend. Moet allemaal erg zwaar zijn voor jullie.

Veel sterkte!!!

Gecondoleerd en 11 dagen is te kort om afscheid te nemen. Helaas heb ik dit meerdere keren van dichtbij mee gemaakt.

Wel fijn dat je dochter zich zo kan uiten en niet opkropt. Jullie heel veel sterkte enne denk eerst aan jullie zelf en dan aan ons. Wij lopen niet weg.

Groetjes,

Michèle

Meis… heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verdriet. Wat is er nu in de 11 dagen veel gebeurd … geef jezelf/man en kinderen de kans/tijd om dit te verwerken… de klap is er nu. Maar zal er misschien pas na de begrafenis uitkomen…

Sterkte!

Gecondoleerd en alle sterkte.

Groetekes, Sje

Gecondoleerd. Ongelooflijk hoe snel het is gegaan. Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gecondoleerd… Jeetje wat is dat snel gegaan… wat moeilijk… ik heb er even geen woorden voor! Alle sterkte voor jullie allemaal!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wat akelig dat je schoonmoeder zo snel is overleden, binnen elf dagen…Heel veel sterkte de komende tijd…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gecondoleerd en heel veel sterkte
In deze moeilijke tijd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Vreselijk… Gecondoleerd en heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Het is zo’n rotziekte!! Heel erg gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van zo’n groot verlies.

Het is goed om je dochter bij oma te laten, laat haar het aangeven wat ze wel en niet wil. Je kan deze tijd niet overdoen en dan moet je geen spijt hebben dat je haar niet de gelegenheid hebt gegeven om afscheid te nemen.

gecondoleerd en heel veel sterkte.

liefs liske

ooch lieverd… ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. ik lees het nu pas sorry…
wat moet dit moeilijk zijn voor jullie. Mijn schoonvader is een paar jaar geleden ook overleden…het is voor jezelf verschrikkelijk maar als je je man zo verdrietig ziet… dat is echt afschuwelijk.
ik denk aan jullie

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker