Zieke Mirthe

Gisteren is Mirthe ziek geworden… het begon met een flinke verkoudheid, neusje vol, ademen door mond wat ze niet echt snapt en dus heel benauwd is steeds… Nu loopt de koorts ook nog steeds op… Hebben jullie tips?? Dit is de eerste keer dat Mirthe ziek is en ik vind het zoooooooooo zielig…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

matrasje omhoog,uitje naast haar bedje
en in de gaten houden,vertrouw je het niet gewoon naar de huisarts.

sterkte met je meisje

groetjes bianca

er is zoutoplossing voor baby’s kun je gewoon krijgen bij de apotheek of drogist, verder als de koorts hoog is en ze voelt zich ziek ff een paracetamol geven, verder inderdaad het matrasje iets hoger ik heb toen een handdoek op gerolt en onder zjn martas gelegt hielp goed…
verder als je iets niet vertrouwd de huisarts bellen die zijn er niet voor niks en het is hun werk hihi nee zonder dollen niet TE lang door lopen…

succes dikke kus van jordy

Tries

Hoi

Zielig he, Eva heeft nog nooit koorts gehad maar wel 2 keer snipverkouden en tis zo’n zielig gezicht. Die neusspray werkte bij ons prima, en met paracetamol geven zou ik nogal uitkijken, koorts is juist bedoeld om ziektekiemen te smoren en als je paracetamol geeft gaat de koorts weg/naar beneden, daardoor kan het juist allemaal nog langer duren (tip van mijn huisarts)

Groetjes,Els

Bedankt voor jullie lieve reacties… Ik heb nu een deken opgerold onder haar matras liggen (bedankt voor de tip…)! Verder heb ik neusspray gebruikt en haar ingesmeerd met Luuf voor baby’s (soort dampo)… Hopelijk gaat het morgen iets beter! Haar temperatuur blijft stijgen, hopelijk is het morgenochtend weer lager. Nou, nu ben ik zelf ook snipverkouden en niet lekker… Maar ik vind het voor mijn meisje veeeeeeeeeeeeel erger!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Hoi,

Ons meisje is ook zo neusverkouden…

Omdat ze ook al ruim twee weken ontstoken oogjes heeft is superman vanmorgen met haar naar de dokter gegaan voor oogdruppels. Hij kwam thuis met een kuurtje (amoxicilline) want haar longen bleken “vol” te zitten. Het was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen, ze had wel een flinke snotneus met af en toe wat gele snottebellen (hihi, lekker praatje weer…), wat verhoging en ze was niet helemaal in haar hum maar ik had niet gedacht dat het zo erg was. Moraal van dit verhaal; misschien even langs de HA om te laten luisteren…

Beterschap met je meisje!

Groetjes Marielle