'zieke' mannen heel zielig zijn? NOT

@rainbow, ja gaat iets beter, heb nog wel krampen, maar minder veel en erg als gisteren. Ik snap even niet hoe ik er aan kom, maar goed, tis niet anders. Vond het alleen vervelend dat het op mijn werk begon, en ze dus in de steek moest laten. Kon echter niet anders.
Misselijkheid is gelukkig wel zo goed als weg, en mijn eetlust is iets beter. Heb niet uit mij zelf zin in iets, maar als ik eten ruik, denk ik weer, goh dat ruikt lekker, ipv ik ga over mijn nek!!
Pfff was even vergeten dat ik een hekel heb aan overgeven!!! Op mijn werk zeiden ze al, ben je zwanger!!! hahahaha nee, ben ik niet hahahahaha, ps rainbow heb het geld overgemaakt, sorry dat het zo lang duurde, ben echt zo vergeet achtig soms!!!Hopelijk vind je het niet erg!!

liefs woezel

@ woezel die 24 uurs buikgriepjes hangen volgens mij voordurend in de lucht en jij werkt al in een omgeving met mensen met mindere weerstand dus grote kans dat je daar iets opgepikt hebt.

Groetjes,

Michèle

@michele, ja klopt, kan heel goed dat ik het op mijn werk heb opgelopen hoor, het is momenteel daar een ziekenboeg!!!

liefs woezel

Oh, had eigenlijk nog niet eens gekeken of je de verzendkosten al over had gemaakt! Mijn vriend houdt dat bij en wij kijken niet zo vaak wat er allemaal op staat, haha. Is toch al lang goed joh! Fijn dat het beter gaat! Overgeven is het ergste wat er is. Afschuwelijk. Ik heb het zelf al 24 jaar niet meer gedaan, echt waar! Ik kan het gewoon niet! Heb een beetje een kotsfobie geloof ik, vind het ook altijd heel akelig als andere mensen moeten overgeven en ik dat zie. Alleen van Eef (is 2x gebeurd) kan ik het wel hebben. Dat was alleen nog toen ze melk dronk en 1x een klein beetje…echt die…bleeh…dikke lagen in bed heb ik nog niet gehad! BRAAK!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha ik heb heel wat overgegeven in me leven, bijna elke zaterdagavond

Enne morgan heeft 1 keer projectiel gespuugd dat echt alles eruit kwam we schrokken er allebij van en zij moest hard huilen.

Groetjes,

Michèle

dat is iets waar ik echt niet tegen kan, overgeven, ook bij de kinderen kan ik er niet tegen.
alleen al als ik het hoor krijg ik neigingen tot mee doen.
en als ik het moet doen raak ik geheel in paniek waarom weet ik niet dus meestal is papa die naar de kids rent als ze weer eens moeten en houd ik mijn oren dicht
gelukkig komt het niet vaak voor klop klop

o en vroeger kon ik ook echt niet tegen een snotneus dan kreeg ik ook al braakkneigingen maar dat heb ik overwonnen met 3 kids hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Tegen spugen kan ik ook niet… ik doe direct mee.
Ik heb al heel snel dat ik braak neigingen heb… bijv als iemand roggelt op straat ofzo en dan spuugt op de grond…

maar een snotneusje vindt ik niet erg van Noah, dat hoort er bij.

Gelukkig heeft ie ook nog nooit overgegeven…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oohhh ik geef nergens om! D’r is over me heen gespuugd, geplast, gepoept, snot aan me afgeveegd! Tja smakkelijk, maar dat intereseerd me verder weinig. Zal wel zijn omdat ik tijdens mijn werk zulke vieze dingen zie dat het me weinig kan schelen. Kan ook gerust mijn eten opeten voor de tv waarbij ze vieze operaties uitvoeren! Boeiend vind ik dat, hihihih

@ malawimamajada wil ik weten wat voor werk jij doet dan??

Groetjes,

Michèle

Tegen poep en snot kan ik ook wel, aar kots…Brrrr! Misschien is het anders bij Eva? Ik heb geen idee…Ik zou écht niet in een ziekenhuis kunnen werken met mensen die dan gaan braken. Ieks! Ik zie het ook heel vaak ergens op straat of in een hoek liggen in de stad. Mijn vriend of vriendinnen zien dat dan niet. Waarom IK dan wel? BURP.

Even over het onderwerp zelf…

Ik heb hier nu een man thuis, die gewoon in werken gaat, maar thuis continu loopt te klagen hoeveel last hij wel niet heeft van zn verkoudheid en van zn ogen…
Ik word er niet goed van…Hij is om 9uur al naar bed gegaan want hij voelde zich niet lekker…

Pfffff, ik heb ook wel eens last van verkoudheid, of van moeheid of van mn buik en rug, en hoor je mij?? Nee BIJNA nooit!! Moet gewoon doorgaan…

En meneer loopt te klagen ipv even uit te zieken…
Komt ie met de volgende smoes aan net " Ik kan mn baas niet laten zitten nu".
Nou als je morgen ochtend de deur uit gaat en je valt verkeerd, en je hebt je been gebroken of zwaar gekneusd, moet je ook in huis blijven…

Jaaa zegt ie dat is anders… OOOOOOOOOOOOOOO pfff, ik ga maar eens naar bed… word er niet goed van!!

Dames geloof me een echte man klaagt steen en been en ziet pas een doktor als het niet meer nodig is.

Groetjes,

Michèle

Daar heb je gelijk in Michèle.

Michèle, wil je zeggen dat mijn man dan geen echte man is?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Juist! Hier soms dus ook klagen he. En als ik dan zeg: ‘Ga dan naar de dokter!’ is het ‘Nee, ik ben toch niet ziek ofzo?’ AAAH. Enne…een tijdje terug had hij wat last van een pijnlijk balletje…Dus ik: ‘Oh, dat moet je even bij de ha laten zien als het pijn blijft doen!’ Wat denk je? Nee, want dan moest ZIJ kijken en nee, zó erg was het niet. IK heb hem er noooooit meer over gehoord! Watje!

@ Michele, gewoon verpleegkundige hoor, maar je maakt van alles mee!

@ Mriek, gaat ie naar een dok???

@ malawimamajada dat geloof ik graag ja. Ik ben expertpatient

Groetjes,

Michèle

@Michèle: nee. Hij klaagt niet en gaat ook niet naar de huisarts.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Dan is ie wel een echte vent, maar met voordelen

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker