Zieke mama

Wat is het vreselijk als je zelf ziek bent zeg! Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar nu heb ik het goed te pakken. Flink koorts, hoofdpijn, keelpijn en vreselijk hoesten.
Hoop maar dat het morgen weer beter gaat. Het is ook zo zielig voor m’n kleine meid. Ik heb niet zoveel geduld nu en heb vooral geen zin om te spelen. Dus ze kijkt nu maar veel tv en we lezen boekjes.
Hoe doen jullie dat als je zelf goed ziek bent? Ik ben ook bang dat Noa het krijgt, dat houd je denk ik toch niet tegen. Ik kon haar helaas deze dagen ook niet wegbrengen, gelukkig was mijn man vanmorgen wel thuis en mocht ik lekker uitslapen maar vanmiddag moest hij weg en moest ik het toch weer alleen doen, zo gammelop m’n benen als wat.
Maar het is nu bijna etenstijd en daarna gaan we lekker naar bed.

CIndy

Beterschap(F)

Mama_vn_Jamil
27-02-2007

Nog geen ervanring mee (klop klop klop) wel allemaal goed verkouden geweest. Maar beterschap. Enne een beetje meer tv nu zal denk ik niet zoveel kwaad kunnen.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hoi cindy,
Zelf probeer ik haar weg te brengen. En als dat nioet gaat doe ik hetzelfde lekker tv kijken en rustige dingen ondernemen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

He getsie,

Beterschap Cindy !

erg vervelent.
heb het nu 2x mee gemaakt dat ik echt flink de griep had.
Maar doe eigenlijk het zelfde wat jij doet de tv aan en de hele dag dvd’tjes kijken.
heeft op zich ook wel wat lekker op de bank hangen en ukkie zit er gezellig bij, achteraf gezien dan hé

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ha ha ha ja moet ie het wel snappen. Morgan snapt er geen snars van, maar wil wel de hele dag tv kijken als ze de kans krijgt…

Maar die slaapt gelukkig zelf om de twee uur minimaal 1.5 tot 3 uur

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Als moeder kunje eigenlijk niet ziek,ben zelf zo ziek geweest nierbekken ontsteking moest toch de kids naar school brengen.

met hoge koorts,man oest gewoon werken gelukkig heeft mijn schoonmoeder wel een keer de kids op een middag opgehaald zo dat ik plat kon de dokter is toen halsover kop geweest verwaarloosde blaasontsteking.

Heeel veel beterschap gewenst!groetjes chantal

Chantal

Hoi,

Hoop dat het al wat beter gaat. Hier vorige lente ook meegmaakt ook ik had ineens geen backup meer. Dan is het inderdaad veel tv kijken buurvrouw vragen of ze haar wel naar de pzs kon brengen. En verder na een paar uur kikte bij mij de mama adreline in zo noem ik het maar. dat zorgt ervoor dat je toch nog een beetje kan fucnioneren tot je man thuis is En dan stort je lekker in en zoek je het bed op.

beterschap en groetjes

lon106

Bedankt allemaal!
Ik ben nog niet helemaal beter maar functioneer iig weer! Maar nu is Noa dus ziek…koorts en vreselijk hoesten dus hetzelfde als mij! Ik weet iig wat het is en hoe lng het duurt dus we zijn wel weer een paar daagjes zoet! Hoop dat het snel lente gaat worden en we allemaal weer gezond en gezellig zijn!
Cindy