Ziek :-(

even mn hart luchten hier…
Ons manneke is ziek. Gisteren zakte de koorts niet onder de 39.5. Naar de ha geweest: luchtweginfectie. Mogelijk beginnende longontsteking. Wou niks eten, gelukkig wel drinken, niet veel, maar wel genoeg om niet uit te drogen. Heeft antibiotica gekregen. Vannacht werd ie telkens wakker omdat ie moest hoesten. Een van de zeldzame keren dat we hem er echt uit moesten nemen omdat ie zo huilde. Even bij ons in bed genomen tot ie rustig was, daarna teruggelegd waarna ie gelukkig wel ging slapen. Hij heeft geslapen tot half 10!! Wil nog niks eten, maar gelukkig wel goed drinken. Is wel rustiger dan gisteren, maar wel nog koorts. Ik vind t zo zielig voor hem, hopelijk voelt ie zich snel beter.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Da’s zeker zielig, niets zo naar als je kindje dat ziek is. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

jeetjewat naar! heel veel beterschap! en ook tegen jouw; hou die eventuele longontsteking heeeeeel goed in de gaten, ga na het weekend terug voor controle (zou ik doen) want een longontsteking bij kleine kinderen is echt gevaarlijk!

Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Apr 2011 13:32:08

dank jullie wel!
@Inge: ja ik ben er zelf ook niet heel erg gerust in, dus ik had al een afspraak gemaakt voor maandag. Het gaat inmiddels wel iets beter gelukkig, maar nog behoorlijk ziek. Wil nog altijd niks eten, drinken gelukkig wel, dat is het belangrijkste.

groetjes
Ineke

Wat zielig! Beterschap! Eigenlijk zou hij vandaag gewoon lekker buiten moeten spelen i.p,.v. ziek te zijn! Arm mannetje…

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Ineke, ja ongerust zijn is nooit tof maar wel goed in dit geval, als je zoiets had van: tja de dokter zegt dat het wel goed komt dus dan zal het wel.
tegenwoordig kunnen ze allemaal mijn rug op. als ik het niet goed vind voelen klopt mijn gevoel, dat heb ik al meerdere keren aan hun kunnen bewijzen. alhoewel ik niet vind dat ik dat zou moeten maar goed, dat is de hulpverlening tegenwoordig he

Wat sneu voor hem.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

@Rainbow: ja zeker met dit weer, echt sneu voor hem. Hij is normaal gezien zo graag buiten! Maar wat ziek zijn betreft is het echt een man, heeeeel zielig als ie echt ziek is
@Inge; je hebt gelijk, ik volg wat dat betreft ook altijd mijn moedergevoel en heb al meermaals bewezen gelijk te hebben. Gelukkig wel een hele fijne huisarts waar ik altijd bij terecht kan. (in België werkt het toch iets anders gelukkig) Hij zegt ook altijd: als je twijfelt, gewoon komen! Dat is super fijn. Toen ik gisteren belde mocht ik ook meteen komen.
@Sandra: dank je wel! Het gaat inmiddels wel weer wat beter, maar als je ukkie zo ziek is, blijft t zielig he. Een moeder wil alleen dat haar kind gezond en gelukkig is he.

groetjes
Ineke

ja ik snap het maar qua dat betreft rico’s huisarts is ook hetzelfde als hoe jij jouw huisarts omschrijft.
dat is wel fijn!
hoe is het nu met ukkie?

@Inge: het gaat wel weer beter gelukkig. Hij heeft vannacht ook beter geslapen, tot 8u. Is wel nog heel rustig terwijl hij normaal heel levendig is. Hij had deze ochtend 38, dus dat is ook alweer minder. Heeft ook weer een boterhammetje gegeten, dus het gaat de goede kant op geloof ik. Alleen als ie hoest is het net een volwassen man, dat klinkt nog alles behalve gezond.

groetjes
Ineke

Gewijzigd door - ineke1980 op 03 Apr 2011 10:25:23

je had maandag een afspraak voor controle toch? of was jij dat niet?

ja ja dat klopt, ik ga morgen even ter controle terug naar de ha. Ben benieuwd!

groetjes
Ineke

Goed dat je meteen naar de huisarts gegaan bent zeg! En gelukkig voor morgen ook een controle afspraak… hou maar goed in de gaten dat manneke!
Fijn dat het al iets beter lijkt te gaan, hopelijk zet dat zo door en is ie snel weer fit.

Beterschap!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

heel veel beterschap! Hoop dat ie snel weer helemaal is opgeknapt. Zo sneu he, als je kindje ziek is

mama1980