Ziek

mijn mannetje is ziek, zo zielig… Hij heeft een keelontsteking, een luchtweginfectie, een oorontsteking en ontstoken oogjes…
Ik dacht al een paar dagen dat er iets aan zat te komen omdat hij slecht at. Hij zet blijkbaar heel weinig koorts (bij al deze dingen 38.3) dus moeilijk achter te komen wat er aan de hand is. Ja nu hij begon te hoesten en naar zijn oortje te pakken had ik wel door dat ik naar de ha moest. En die oogjes… oh echt sneu. Hij is er gelukkig nog steeds erg vrolijk onder, behalve als ik met eten aan kom. Verder lijkt ie er zelf gelukkig weinig last van te hebben, maar moest t even kunnen delen.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Snap ik dat je het even kwijt wil. Morgan heeft met 5 maanden een lichte vorm van bronchitus gehad. Het arme schaap leek wel een zeehond. Is allemaal goed gekomen, maar oh wat wil je het graag overnemen van ze dan.

Groetjes,

Michèle

Zielig hè
Beterschap met je mannetje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

dank jullie wel,
ik zou het inderdaad heeeel graag van m over willen nemen, vind het zo sneu om te zien, en je kan m niet helpen he.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat sneu, zoveel in één keer. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

beterschap hoor!!! Idd zo zielig voor die kleintjes

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

Heel veel beterschap!
Niets is erger dan je kindje ziek zien zijn en niets kunnen doen!

Oh wat vervelend zeg dat je kleine mannetje ziek is. En dan ook nog zo veel ineens. Ook van deze kant beterschap.