Ziek :(

Nou we zijn super ziek samen!

Thoby is al twee dagen aan het overgeven en flinke diarree.
En nu ik sinds vannacht hetzelfde.

Hij had donderdag nacht in zijn bedje over gegeven, blijkbaar in zijn slaap want toen ik even bij hem ging kijken lag hij in zijn eigen overgeefsel te slapen!! HOE kan ik dat nou niet gehoord hebben??? Bbyphone stond aan!
En het was zo ontzettend veel dat geloof je gewoon niet! Zijn hele matrasje zat onder (en hij zelf ook).
Ik heb hem helemaal verschoond en toen maar bij mij in bed genomen.

Mijn arme mannetje wil niks anders dan bij mij op schoot liggen/hangen maar mama hangt zelf de halve dag boven de wc

Tevens heeft Thoby maar liefst 4 kiezen die allemaal tegelijk net NU aan het doorkomen zijn!
Ik heb het zo te doen met mijn mannetje, hij voelt zich echt ellendig (en mama ook)

Gisteren naar de HA geweest en die zei dat Thoby zowel een verkoudheid als een buikgriep heeft. En dan daarbij natuurlijk nog de nodige pijn van die kiezen!

Zucht!

Groetjes
Margot

Ach goss.

Beterschap voor jullie beiden.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

aah meid Beterschap daar toegewenst.
Het schijnt erg te heersen wij hebben het ook alle drie vorige week gehad…

Greetzz Cora

Wat vervelend dat jullie beide ziek zijn.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Ja tis echt verrot!! (sorry hoor kan het even niet anders zeggen)
Als je kindje ziek is kun je dat er gewoon niet bij gebruiken

Nu vind ik mezelf niet zo snel zielig maar op dit moment… Snik

Groetjes
Margot

ooh wat zielig! zeker dat hij gewoon in zijn overgeefsel lag te slapen wat erg!
meid jij kunt daar niks aandoen, je kunt niet alles horen! je hebt het toch goed opgelost daarna?
Heel shit dat je zelf ook strontziek bent, weet hoe het is als je zelf loopt te kotsen nara de wc te rennen omdat je diarree hebt, terwijl je kind hetzelfde ondergaat…dat is gewoon geen doen.
kan niemand anders even de zorg van Thoby op zich nemen papa ofzo??
jij moet je bed in!
beterschap voor alle 2 en een dikke knuffel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vervelend zeg!!
Ik zou vragen of je moeder of een vriendin even een dagje jullie komt verzorgen hoor! Kan je wel gebruiken nu.
Beterschap!!!

Liefs, Anne

Ach meis, dat is idd rot. Probeer hulptroepen in te schakelen, want anders is het inderdaad heel zwaar. Veel beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sterkte meid en veel beterschap voor jullie beide…hopelijk zijn jullie snel weer beter.

Thoby heeft nu dus al 3 dagen niks gegeten en sinds vanochtend 8 uur niks meer gedronken!

Hij heeft 3 (flinke) diarree luiers gehad vandaag en nu net weer overgegeven.

Ik heb de HA Post maar gebeld en heb over een uur een afspraak.

Ben benieuwd of ze iets kunnen doen voor hem.

Groetjes
Margot

Oeh, dat klinkt niet best nee. Goed dat je hebt gebeld. De afspraak zal nu wel zijn dan. Laat je weten wat eruit is gekomen? Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

We hebben van de arts een zetpil gekregen tegen de misselijkheid.
Die heb ik hem gegeven en nu moet ik hem over een uur nog een PCM zetpil geven.

De arts zei dat als Thoby morgen ochtend nog steeds niet eet of drinkt ik direct naar mijn eigen huisarts moet gaan.

Verder zei hij dat Thoby op dit moment nog geen tekenen van uitdroging heeft dus dat is goed.

Zometeen nog die PCM, dan naar bed en hopen dat het morgen beter gaat met mijn mannetje.

…zit er wel een beetje doorheen moet ik zeggen…
Gelukkig is mijn moeder nu even hier dus kan ik even op de bank

Groetjes
Margot

Gewijzigd door - Ilovemyboy op 16 May 2010 19:51:00

Nou, hopelijk gaat het vannacht goed met Thoby en kan jij ook even bijslapen. En dan hoop ik ook dat hij snel weer gaat drinken, want dat is natuurlijk heel belangrijk. Heftig hè, je maakt je ook zo’n zorgen en dat hakt er ook altijd enorm in qua energie. Fijn dat je moeder er even is. Ik duim voor veel beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed dat je naar de HApost bent geweest. Hopelijk zal het vannacht beter gaan en gaat Thoby weer drinken.
Sterkte meid.

Hij heeft niks meer gegeten of gedronken voor hij naar bed ging.
Maar, hij is wel meteen lekker gaan slapen.
Ben een paar keer gaan kijken en hij ligt heerlijk rustig te slapen maar hoor zijn buikje rommelen. Hoop dat hij zich morgen wat beter voelt.

Groetjes
Margot

Hoe ging het vannacht? Heeft Thoby inmiddels alweer iets gedronken?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek,

De nacht is rustig verlopen en hij heeft vandaag gelukkig wel weer wat gedronken maar eten gaat er echt niet in.
Nog steeds erge diarree en hij loopt de hele dag te kokhalzen.

De huisarts belde mij zelf om te vragen hoe het ging (netjes he?)
Toen ik vertelde hoe het ervoor stond wilde hij Thoby toch graag even zien.

Thoby is flink wat afgevallen (gelukkig kan hij wel wat hebben de kleine dikzak )en ik moet nu morgen wat van zijn ontlasting brengen om het te laten controleren op ‘bacterien’.

Verder merk je aan Thoby zelf op dit moment weinig. Hij speelt en lacht alsof er niks aan de hand is. Behalve als hij moet poepen…dan huilt hij. krampjes waarschijnlijk.

Maar, ik ben al hartstikke blij dat hij weer drinkt joh! Daar was ik wel even flink van geschrokken.

Groetjes
Margot

wat fijn dat hij drinkt Margot! echt dat is al heel gunstig! alleen verrot dat het er net zo hard weer uitgaat natuurlijk.
geef je ook ORS bij?
en hoe gaat het nu met jou? ook nog ziek?
oh by the way… wat ontzettend netjes van die dokter… dat doen ze hier nou nooit!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat hij weer drinkt! En wat een attente huisarts, daar mag je blij mee zijn. Hoe voel jij je, alweer beter?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Top dat hij weer drinkt, nu de rest nog.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers