Ziek

Hallo allemaal,

Nou Floortje (9 maanden) is voor het eerst echt ziek… zo zielig… Al de hele week af en aan hoge koorts afgewisseld met verhoging. Net bij de dokter geweest, blijkt ze geïrriteerde longetjes te hebben en heeft ze een antibiotica kuur gehad.

Echter wij hebben gepland staan om maandag naar een Landal huisje in Duitsland (Moezel) te vertrekken… Wat zouden jullie doen, gaan of niet? Volgens de dokter moet de koorts uiterlijk maandag weg zijn, maarja dan moet ze ook nog verder herstellen. Mijn gevoel zegt dat ze dat het beste doet als ze thuis is, wat is jullie mening?

Bedankt alvast
Iris

Hoi Iris
Ik zou gewoon mijn moedergevoel volgen. Zowiezo als Floortje nog koorts maandag heeft zou ik persoonlijk thuis blijven. Volg je gevoel. Veel beterschap met de kleine!groetjes chantal

Chantal

Inderdaad je gevoel volgen.

Als de kleine meid maandag nergens last van lijkt te hebben
(ook al heeft ze wel wat koorts/verhoging), dan kun je best wel gaan.
Heeft ze wel last, geen zin in wat dan ook enzo, blijf dan lekker thuis.

Aan de andere kant, in de auto kan ze lekker slapen, en de andere omgeving
doet haar misschien juist wel goed!

Hoe gaat het nu met Floor?

M.

Hallo,

Het gaat al een heel stuk beter met Floortje! Ze was gisteren de hele dag koortsvrij, vannacht heeft ze aan één stuk geslapen, wat ook al in ruim een week niet meer voorgekomen is… Ze is nog niet 100% de oude maar al wel een heel eind op weg! We hebben daarom besloten om toch weg te gaan, als het niet gaat kunnen we altijd nog terug.

Alleen die stomme wintertijd hè… normaal gesproken wordt Floortje tussen 5.30 en 6.00 uur wakker. Vanochtend, je raadt het al, om 04.30 uur wintertijd… volgend probleempje dat we moeten oplossen, maar we zijn enorm blij dat we ons oude vertrouwde Floortje weer een beetje terug hebben!!

groeten
Iris

Fijn dat het beter gaat met Floortje en geniet maar lekker van de vakantie. Ik ben drie jaar geleden op datzelfde park geweest met kerst ook bij de moezel. Lekkere wijnen daar! Hele mooie uitzichten daar. Geniet er maar lekker van en rust maar goed uit! Prettige vakantie!!!Groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 26 Oct 2008 12:36:20