Ziek?

Vanavond toen mijn zoontje sliep begon hij ineens te huilen, hij had de neiging om over te geven maar het lukte niet. Wat zielig was dat om te zien zeg! Ik heb zijn temperatuur gemeten en het was 35.4 dat was wel laag, dus heb een kruikje gemaakt. Is dat goed? Moet ik naar de dokter?

groeten Sonay

Gewijzigd door - Sonay op 19 Apr 2007 22:58:14

35,4 is best wel laag
Weet niet hoe het nu met hem is
Als het nog zo laag is zou ik zeker de huisarts gaan bellen en vragen wat je moet doen
Heel veel succes en sterkte
Hou je ons even op de hoogte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Dat is zeker heel laag, zou zelfs een tweede keer meten. Anders inderdaad een kruikje, extra dekentje of lekker warm onder een deken even tegen me aan. Als de temperatuur zo laag blijft, zeker even kontact opnemen met de ha.

Hoi, daar ben ik weer. Het gaat alweer een stuk beter. Ik begrijp nog steeds niet hoe het kon dat hij zo’n lage temperatuur had. Was even schrikken maar nu gaat het gelukkig. Een van mijn collega’s zei dat het kon komen door een koortspiek die hij waarschijnlijk heeft gehad en dat het lichaam zichzelf aan het koelen was geweest. Daar kon ik me wel in vinden. Bij deze bedankt voor jullie reacties!

Hij voetbalt nu vrolijk rond mijn schatje!!!

groeten sonay

hoi hoi
je moet zijn temperatuur eens vaker tussendoor meten , ook als hij niet ziek is
ik heb dat met mijn oudste gehad ,die had gewoon van zichzelf onder temperatuur
ben ik toen ook per toeval achtergekomen
als hij ziek was en voor mijn gevoel gloeide , had hij nooit echt hoge koorts
zo 38 nou is niet echt koorst maar verhoging
maar dat is bij hem dus net zo als 40 bij een ander kind
blijkt in de familie te zitten mijn vader had het ook
het kan ook verder geen kwaad , hij koelt alleen met zwemmen snel af mag dus niet al te lang achter elkaar
zeg niet dat het bij jou zoontje ook zo is hoor maar ik ben er toen op die manier ook achtergekomen

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Hoi Nancy,

Fijn om het te weten. Ik meette alleen zijn temperatuur bij koorts uiteraard, maar nooit gedacht om het tussendoor ook nog te meten. Bedankt voor je reactie

groeten sonay, moeder van Ridvan

Gewijzigd door - Sonay op 22 Apr 2007 11:37:58

Fijn dat ie weer beter is en dat je een goede tip om een 2e keer later te meten hebt opgedaan!