Ziek

Bah, ik had gehoopt dat het bij een (fikse) verkoudheid bleef, maar helaas…
Een echte, originele griep.
Inclusief koorts, kotsmisselijk etc.

BAH!

Zo, moest er ff uit.
Helemaal niks voor mij, ziek zijn.
Maar goed, ik mag niet klagen. Er zijn tenslotte ergere dingen.
En gelukkig had ik het niet zaterdag…

Groetjes, mamma van Stephan

He, dat kan niet hoor, mama’s zijn nooit ziek! Helaas klopt die vaakgehoorde zin niet, dus BETERSCHAP Bieb!!!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Beterschap Bieb.

Wij hebben het hier vorige week gehad.
Ben in 1 nacht 2,5 kilo afgevallen.
Heb de hele nacht op het toilet gezeten met een emmer tussen mijn knieën!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Ja, het heerst inderdaad.
Maar ik baal wel.
Ondanks paracetamol gewoon 39 graden en het irritante is dat het gewoon helemaal niet uitkomt nu (wanneer wel? )
Mijn vriend heeft nachtdienst gehad en zou eigenlijk moeten slapen nu (moet vanavond namelijk weer de nachtdienst in) maar goed, hij is heel lief en blijft nu eerst wakker.
Maar straks komen zijn kids nog (altijd op woensdag) en dan komt er om 14.00 uur ook nog iemand i.v.m. ons bedrijf.
Pfffffffff…
Geen idee hoe ik dat moet oplossen hoor (met ook nog eens 3 kids).

Zweet breekt me uit en ik ga nu weer ff mijn bed in.

Waarom kies ik altijd van die onhandige momenten uit???

Gewijzigd door - Bieb op 03 Nov 2004 09:01:29

beterschap bieb en hopelijk gaat het van middag allemaal goed sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Ook van mij van harte beterschap en dat je maar snel weer mag opknappen!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

beterschap bieb,hoe is het nu met je,hoop dat je weer wat opgeknapt bent,of beter bent eigenlijk

hoe gaat het met je bieb ???ja als moeder zijnde kan je haast niet uitzieken maar ik wens je veel beterschap

Ehm…helaas nog niet beter.
Kan werkelijk niks verdragen aan eten.
Heb net 2 biscuit op (hoe schrijf je dat eigenlijk??) maar ik weet daarna gewoon niet waar ik het zoeken moet van de pijn (maag en darmen) Pffff…
Het nadeel is dat je daar zo “zwak” van wordt, van niet eten, dat ik gewoon hartstikke dizzy ben in mijn hoofd en zowat niet op mijn benen kan staan.
Maar goed…je kan als moeder inderdaad amper ziek zijn en helaas zijn mijn ouders nu ook net op vakantie, dus die kunnen Steef ook niet een dagje bij zich houden ofzo.
Nou ja, maar hopen dat het gauw beter gaat (tips altijd welkom trouwens)

kopje bouillion eten straks, dan krijg je in ieder geval zout en vocht binnen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

En beterschap natuurlijk!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

heb helaas ook geen tips voor je, en ja: da’s idd lastig, ziek zijn en moeder zijn is niet echt te combineren he?
beterschap!

Geen tips, maar misschien helpt het als ik je nogmaals beterschap wens of misschien is het: hoe vaker hoe beter

beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap beterschap

beterschap bieb en dat je weer gauw beter bent

groetjes ingrid

Ouderwetse kippensoep !!! Verder proberen uit te zieken ik weet het anders ook niet. Beterschap meid.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Het gaat langzamerhand alweer iets beter gelukkig.
Heb nu alleen een uithoudingsvermogen van “nul komma nul” en zie binnen no-time sterretjes. Maar goed, met een beetje fatsoenlijke nachtrust komen we daar ook wel weer overheen (hoop ik, haha! )

Wel maf, niks voor mij om ziek te zijn met koorts enzo.
Laatste keer dat ik echt de griep had weet ik niet eens meer!
Ben alleen dit jaar wel vaak ziek maar dat is eind april gewoon begonnen met die heftige keelontsteking met die lange nasleep…
Normaal ben ik dus bijna nooit ziek…(haha, voor degene die dit jaar gelezen heeft waar ik allemaal heen moest klinkt dat NIET geloofwaardig vrees ik (Keelontsteking, vervolgens absurde reaktie op bacterie, internist, longarts, hartfilmpje, longfoto’s etc. etc, hahahahahahhahahaa!!!. Wrak van het jaar? Volgend jaar beter hoor )

Bedankt voor de lieve reakties trouwens. Super.

Liefs,

Gewijzigd door - Bieb op 04 Nov 2004 22:51:31

morgen bieb gaat het al weer een beetje beter nou steef is lekker naar school kan jij even lekker bijkomen neem het er even van

Nou Daan is ook haast nooit ziek hoor ( ikke ook niet trouwens ) maar dit jaar was voor hem ook het een na het andere. Eerst weer die stomme hooikoorts daarna weeriets anders van een voorhoofdsholteontsteking en nu zit ie weer thuis met zijn rug ( vanaf dat we thuis kwamen na de meeting )Hij kan dus echt helkemaal niks. PFFFFFFFFFF ik baal daar wel een beetje van ,maar hij kan er ook niks aan doen hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik baal.
Had echt verwacht dat ik vandaag helemaal opgeknapt zou zijn.
Niet dus.
Nog steeds dat irritante gesuis in mijn hoofd waardoor ik niet eens kan stofzuigen zonder tegen de vlakte te gaan (grrrr) en verder natuurlijk nog snipverkouden etc.
BAH !!!
(is er ook weer uit )

Vervelend voor Daan zeg, Astrid!
En voor jou natuurlijk ook.
Is hij al naar de chiropractor geweest?

He, wat vervelend allemaal nou. Daan nog steeds last van zijn rug en Bieb ook nog steeds ziek.