Ziek :-(

Hallo daar,

Ben net lid en gelijk een paar daagjes niet geweest.
De kabouter ging van de ene penicillinekuur naar de andere, ze had er net eentje gehad.
Ze had steeds de broek nat, in een uurtje of 2 wel 4 natte broeken, toch maar eens kijken voor blaasontsteking en ja hoor
Amoxicilline voorgeschreven, haar gedrag veranderde toen heel, erg, ze praatte in zichzelf, was agressief, heel boos en dus heb ik de ha gebeld op ma ochtend, ik mocht stoppen met de kuur.Dinsdag kreeg ze hoge koorts, 40-40.5 en bleef dit houden, weer ha gebeld, vervanger kwam langs op dinsdag in het einde van de middag en die vond het erg hoog en heeft haar helemaal nagekeken en vond niks dus vermoede toch de blaasontsteking.Nieuwe kuur voorgeschreven De koorts bleef hoog.De volgende ochtend moest ik naar eigen ha, deze stuurde me door naar de kinderarts.Daar in het ziekenhuis kreeg ze een catheter omdat ze niet kon plassen en daaruit bleek geen blaasontsteking,maar ze hadden niet goed doorgekregen dat ik net weer met een kuur was gestart.Het onderzoek was dus niet 100% betrouwbaar,maar ze dachten toch aan een luchtweginfectie en we werden weer naar huis gestuurd met weer een nieuwe kuur.De koorts is gebleven t/m zaterdag en toen zakte hij.
De kabouter wilde al die tijd niet eten en erg slecht drinken,maar geen diarree of zo, paar keer overgegeven,maar niet vaak.
Afgelopen maandag bij ha geweest en alles goed.Ze eet ook weer wat sinds maandag en vandaag eigenlijk erg goed, ze mag morgen weer naar school.
Een hele belevenis dus,maar het lijkt erop dat het ene na het andere virus haar opeenvolgend te pakken heeft gehad.
Nu is alle weer oke

Pfffff, wat een gedoe zeg. Balen joh.
Ze heeft dan wel veel peniciline kuren gehad. Eerst 1 van de huisarts, toen nog 1 van de huisarts en toen moest je wisselen met een nieuwe peniciline kuur van het ziekenhuis? Hoefde ze die tweede niet af te maken dan? Ik dacht altijd dat dat moest…
Gelukkig dat ze er nu helemaal vanaf is!
Zal wel een enorme opluchting voor je zijn denk ik.
Vind ze het leuk dat ze morgen weer naar school mag?

Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)

pfffffff wat een toestand alemaal nou hoop dat ze nu voorlopig niet ziek word

sjonge jonge, als ze ziek is doet ze het goed zeg! gelukkig is het nu weer achter de rug, hopen dat ze voorlopig niks meer krijgt, heeft alles al in een keer gedaan, dus voorlopig hoeft ze niet meer
dat kabouters ook zo ziek kunnen worden he? wist ik niet

Groet, Mo

Och och, wat een vervelend allemaal. Maar zo te horen gaat het nu gelukkig weer beter.

Hopelijk blijft het zo!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

schaam
ik heb niet meer gekeken op het forum, sorry daarvoor.
De kabouter ging naar school, net 3 dagen, de eerste dag wilde ze niet,me ma moest der brengen aangezien mijn rug was geblokkeerd en ik niks meer kon, daarna ging het beter met haar en school.
Dat weekend begon hier de herfstvakantie en die is na vandaag alweer afgelopen.Ik ben gekraakt en gaat nu beter met me rug.

Ik trek het allemaal niet zo en heb teveel dingen aan me hoofd, opa die ziek is, me ex die de omgangsregeling om zeep helpt en de meest bizarre voorstellen doet waar ik niks mee kan, me werk, het is me eigelijk eventjes teveel allemaal en ik trek me dan ook eventjes terug, alhoewel ik soms wel behoefte heb aan een luisterend oor <oog>.
Ik vind het dan niet eerlijk als ik wel met mijn sorres kom en niet dat van anderen lees
Ik kan het momenteel niet opbrengen, sorry.

He meid, voor zover ik weet is hier niet een minimum per week dat je moet schrijven, dus daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. En je bent nog maar net lid, dus dat vergeten is ook te begrijpen, dus je hoeft je ook niet te schamen.

Vervelend voor je dat het op allerlei fronten niet meezit voor je. Uiteraard hoop ik dat het binnenkort weer allemaal op rolletjes bij je loopt en dat je leuke dingen kunt melden. Tot die tijd kun je wat mij betreft je hart luchten en hier lekker van je af schrijven.

Veel sterkte en succes met je sores!

Liefs Carola

Dit is wel sterk: precies hetzelfde overkwam ons: ik ging naar de dokter met het vermoeden dat ze blaasontsteking had en kreeg Amoxiline voorgeschreven. Hiervan werd ze goed ziek (koorts en overgeven). Hiero zijn we weer terug naar de ha geweest en verwees ons door voor allerlei bloed- en urineonderzoek. Dit was in orde, echter nu heeft ze weer klachten met plassen en poepen.
Wie kan hier advies over geven?

Hallo daar,

Ben net lid en gelijk een paar daagjes niet geweest.
De kabouter ging van de ene penicillinekuur naar de andere, ze had er net eentje gehad.
Ze had steeds de broek nat, in een uurtje of 2 wel 4 natte broeken, toch maar eens kijken voor blaasontsteking en ja hoor
Amoxicilline voorgeschreven, haar gedrag veranderde toen heel, erg, ze praatte in zichzelf, was agressief, heel boos en dus heb ik de ha gebeld op ma ochtend, ik mocht stoppen met de kuur.Dinsdag kreeg ze hoge koorts, 40-40.5 en bleef dit houden, weer ha gebeld, vervanger kwam langs op dinsdag in het einde van de middag en die vond het erg hoog en heeft haar helemaal nagekeken en vond niks dus vermoede toch de blaasontsteking.Nieuwe kuur voorgeschreven De koorts bleef hoog.De volgende ochtend moest ik naar eigen ha, deze stuurde me door naar de kinderarts.Daar in het ziekenhuis kreeg ze een catheter omdat ze niet kon plassen en daaruit bleek geen blaasontsteking,maar ze hadden niet goed doorgekregen dat ik net weer met een kuur was gestart.Het onderzoek was dus niet 100% betrouwbaar,maar ze dachten toch aan een luchtweginfectie en we werden weer naar huis gestuurd met weer een nieuwe kuur.De koorts is gebleven t/m zaterdag en toen zakte hij.
De kabouter wilde al die tijd niet eten en erg slecht drinken,maar geen diarree of zo, paar keer overgegeven,maar niet vaak.
Afgelopen maandag bij ha geweest en alles goed.Ze eet ook weer wat sinds maandag en vandaag eigenlijk erg goed, ze mag morgen weer naar school.
Een hele belevenis dus,maar het lijkt erop dat het ene na het andere virus haar opeenvolgend te pakken heeft gehad.
Nu is alle weer oke
[/quote]

Yvette