Hallo daar,
Ben net lid en gelijk een paar daagjes niet geweest.
De kabouter ging van de ene penicillinekuur naar de andere, ze had er net eentje gehad.
Ze had steeds de broek nat, in een uurtje of 2 wel 4 natte broeken, toch maar eens kijken voor blaasontsteking en ja hoor
Amoxicilline voorgeschreven, haar gedrag veranderde toen heel, erg, ze praatte in zichzelf, was agressief, heel boos en dus heb ik de ha gebeld op ma ochtend, ik mocht stoppen met de kuur.Dinsdag kreeg ze hoge koorts, 40-40.5 en bleef dit houden, weer ha gebeld, vervanger kwam langs op dinsdag in het einde van de middag en die vond het erg hoog en heeft haar helemaal nagekeken en vond niks dus vermoede toch de blaasontsteking.Nieuwe kuur voorgeschreven
De koorts bleef hoog.De volgende ochtend moest ik naar eigen ha, deze stuurde me door naar de kinderarts.Daar in het ziekenhuis kreeg ze een catheter omdat ze niet kon plassen en daaruit bleek geen blaasontsteking,maar ze hadden niet goed doorgekregen dat ik net weer met een kuur was gestart.Het onderzoek was dus niet 100% betrouwbaar,maar ze dachten toch aan een luchtweginfectie en we werden weer naar huis gestuurd met weer een nieuwe kuur.De koorts is gebleven t/m zaterdag en toen zakte hij.
De kabouter wilde al die tijd niet eten en erg slecht drinken,maar geen diarree of zo, paar keer overgegeven,maar niet vaak.
Afgelopen maandag bij ha geweest en alles goed.Ze eet ook weer wat sinds maandag en vandaag eigenlijk erg goed, ze mag morgen weer naar school.
Een hele belevenis dus,maar het lijkt erop dat het ene na het andere virus haar opeenvolgend te pakken heeft gehad.
Nu is alle weer oke