Ziek

Hallo

Ik heb de resultaten binnen van de huiasarts en ik heb niet zomaar een trage schildklier maar ik maak mijn eigen schildklier kapot met antistoffen, das een autoimmuunziekte, genaamd de ziekte van hashimoto…Baal er echt echt echt echt enorm van, tis chronisch dus zal t altijd blijven houden, als ik goed ingesteld ben dan voel ik me wel weer ok, maar doordat je langzaam steeds meer hormoon van buitenaf nodig hebt moet je telkens opnieuw weer worden ingesteld.

Groetjes van een balende Els

en wat moet je daar aan doen dan?
en wat voor invloed heeft dit op deze zwangerschap? (medicijnen ed)

Kussies

Ik krijg schildklierhormoon, dat kreeg ik al. En dat moet juist als je zwanger bent. Voor de zwangerschap zelf is het ook wel spannend, de kans op een miskraam is heel veel groter nu Of jullie dus even willen duimen voor me…

Groetjes van een ochtendmisselijke (ja en das een goed teken) Els

Hoi Els,

Heel veel sterkte hoor. Is echt wel balen allemaal.

Groetjes Miriam

Ooooh meisje toch, dit is echt niet leuk!

Nou, ik ga zeker voor je duimen hoor! Gelukkig heb je al gauw een echo, als het hartje dan klopt dan gaat het vast goed.

Veel liefs, Marielle

Hoi Els,
Jeetje meid, da’s niet leuk om te lezen…
Ik hoop dat je het allemaal een beetje onder controle kunt houden en ik ga zeker voor je duimen!!!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

he els datis neit zo mooi zeg goh,nou mies zal duimen voor je.

heel veel sterkte

groetjes bianca

Tja, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar vind het erg rot natuurlijk! Joh de zwangerschap gaat vast wel goed. Positief denken, doet wonderen, let maar op!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo