Pffffffffffff, wat zijn we ziek zeg
We hebben een flink virus meegebracht uit turkije
En vanaf maandagavond/dinsdag ochtend zijn we dus alle 4 ziek
Ik kan sinds vandaag weer enigsinds rechtop zitten, tjeee wat voel(de) ik me beroerd zeg!
Milan begon op z’n verjaardag (zondag) eigenlijk al dus te poepen, maar bij hem zoek ik er niet meteen wat achter natuurlijk!
Ik had maandag overdag al steeds buikpijn, net of ik niet kon poepen ofzo, zo voelde het.
maandagavond wilde demi niet eten, en aangezien ze in turkije al bijna niet at werd ik boos en zei dat ze echt wat moest eten, nog voor ik was uitgesproken spuugde ze alles onder arno had rijstgekookt met pikante kip, ik heb er niet al te veel van op, ik durfde niet… ik had al zo’n buikpijn inmiddels…
dinsdag waren we allemaal hondsberoerd, dinsdagmiddag begon milan ook te spugen, och arm manneke, hij raakte helemaal in paniek ervan.
en ik dacht niet te kunnen poepen?? pffff was het maar zo tjeee heb nog nooit zoveel op de pot gezeten als de laatste dagen
we zijn bij de huisarts geweest, maar ja die kan d’r ook niet echt wat voor geven, hij zei jullie maag/darm verdraagt amper voedsel en vooral geen vet, dus medicijnen dat wil al helemaal niet!
We moest dieeten, mager beleg, wit brood slappe thee enz.!
Nou dat dieeten is bij mij wel gelukt, ik ging vanmorgen op de weegschaal, en ben 4 (!) kilo afgevallen!!
Ik voel me nog steeds belabberd, Demi en Milan voelen zich verder wel weer goed gelukkig, alleen lastig dat ik me nog zo rot voel, we hadden nog leuke dingen willen doen deze laatste vakantieweek, dat valt dus mooi in het water (of in de poep ).
Ik hoop vandaag even naar buiten te kunnen met ze want Demi verveelt zich rot, arm kind!
Nu weten jullie tenminste waar ik uithing…
Ik ga weer op de bank hangen
Groetjes Nathalie & Co