Ziek zwak, misselijk :(

Pffffffffffff, wat zijn we ziek zeg
We hebben een flink virus meegebracht uit turkije
En vanaf maandagavond/dinsdag ochtend zijn we dus alle 4 ziek
Ik kan sinds vandaag weer enigsinds rechtop zitten, tjeee wat voel(de) ik me beroerd zeg!
Milan begon op z’n verjaardag (zondag) eigenlijk al dus te poepen, maar bij hem zoek ik er niet meteen wat achter natuurlijk!
Ik had maandag overdag al steeds buikpijn, net of ik niet kon poepen ofzo, zo voelde het.
maandagavond wilde demi niet eten, en aangezien ze in turkije al bijna niet at werd ik boos en zei dat ze echt wat moest eten, nog voor ik was uitgesproken spuugde ze alles onder arno had rijstgekookt met pikante kip, ik heb er niet al te veel van op, ik durfde niet… ik had al zo’n buikpijn inmiddels…
dinsdag waren we allemaal hondsberoerd, dinsdagmiddag begon milan ook te spugen, och arm manneke, hij raakte helemaal in paniek ervan.
en ik dacht niet te kunnen poepen?? pffff was het maar zo tjeee heb nog nooit zoveel op de pot gezeten als de laatste dagen
we zijn bij de huisarts geweest, maar ja die kan d’r ook niet echt wat voor geven, hij zei jullie maag/darm verdraagt amper voedsel en vooral geen vet, dus medicijnen dat wil al helemaal niet!
We moest dieeten, mager beleg, wit brood slappe thee enz.!
Nou dat dieeten is bij mij wel gelukt, ik ging vanmorgen op de weegschaal, en ben 4 (!) kilo afgevallen!!
Ik voel me nog steeds belabberd, Demi en Milan voelen zich verder wel weer goed gelukkig, alleen lastig dat ik me nog zo rot voel, we hadden nog leuke dingen willen doen deze laatste vakantieweek, dat valt dus mooi in het water (of in de poep ).
Ik hoop vandaag even naar buiten te kunnen met ze want Demi verveelt zich rot, arm kind!

Nu weten jullie tenminste waar ik uithing…

Ik ga weer op de bank hangen

Groetjes Nathalie & Co

oei das niet goed!! hopelijk voel je je vlug beter en zijn jullie allemaal weer vlug de oude!!
veel beterschap!!!
liefs jessica

liefs jessica

Ik vond je al zo stil inderdaad (je reageerde niet meer op topics enzo)
Maar nu snap ik waarom!
Jeeeeeee zeg, wat zullen jullie je belabberd gevoeld hebben.
Ook best balen dat je dan zelf ook ziek bent…alleen de kids ziek is al “lastig” genoeg (niet rot bedoeld )
Had je wel hulp van iemand?
Heel veel sterkte alsnog!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 11 Aug 2005 16:57:14

Joh wat een gedoe zeg !!! Pffffff volgende keer andere souvenirs meebrengen hoor !!! Beterschap, hopelijk knap jij ook gauw weer op.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Nou het gaat weer redelijk goed, voel me echt stukken beter!
Wel af en toe nog flinke buiksteken, maargoed hopelijk gaan die snel weg, en paracetamol doet dan wonderen

Nee bieb, helaas had ik geen hulp, m’n ma woont in eindhoven dus die zou ik op moeten halen, geen goed idee dus, en m’n schoonouders wonen hier in het dorp, alleen die zijn nu op vakantie, manlief was zelf ook ziek, dus was erg belabberd, maar ja we hebben het ergste gehad hoop ik…

bedankt allemaal

Groetjes Nathalie & Co

Pffff, mamma en pappa ziek en de kids ook en dan geen hulp…oef, dat lijkt me best pittig joh!
Fijn dat het al een heel stuk beter gaat met je!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

he, wat vervelend allemaal…hopelijk zijn jullie snel weer op de been, hoe gaat het nu met de kids?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

jeetje allemaal ziek,pfffffff

nou hoop dat jullie snel opknappen

Nou het gaat op en af met mij, ik word er echt een beetje hopeloos van, het ene moment voel ik me redelijk goed, en het andere moment voel ik me weer doodziek, verdorie!
Heb net alweer 3x op de pot gezeten
Demi en milan eten nog steeds amper wat, ik wacht nog af tot maandag anders toch maar weer naar de huisarts, ook de kids allebei nog diaree, alleen Arno is echt opgeknapt…

Groetjes Nathalie & Co

Pffff, wat een gedoe zeg…Denk je je eindelijk weer wat beter te voelen
Heel veel sterkte!!

Ja ik baal verschrikkelijk, kan wel janken

bedankt he !

Groetjes Nathalie & Co

ja kan ik goed geloven!!! ik hoop echt dat jullie vlug opknappen hopelijk heb je maandag de huyisarts niet nodig maar je hebt wel gelijk dat als het dan nog niet beter gaat hem weer even raadt pleegt,veel beterschap

liefs jessica

Nee, Lelystad - Valkenswaard is me net ff te ver (anders kwam ik je ff helpen hoor! )
Ik zou ook maandag terug gaan naar de huisarts als het dan nog niet over is…

Ahh alleen de gedachte al Bieb vind ik erg lief

net uit wanhoop maar weer een banaan, dat stopt zeggen ze, alleen nu ff niet lijkt het

Lief dat jullie zo meeleven echt super! Ik word er niet beter van maar het helpt wel een beetje

Groetjes Nathalie & Co

Hoe is het vandaag Nathalie ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ja ik voel me weer wat beter, maar dat was gister ook zo alleen in de middag begon de ellende weer en heb gister de hele avond zowat op de wc doorgebracht
Ik hoop dat het nu zo blijft!

Thnx

Groetjes Nathalie & Co

ik duim heel hard voor je dat je je beter blijft voelen, want je zal er echt wel haast moe aan zijn!!! sterkte

liefs jessica

Nou het gaat niet goed hoor, verd*rie
Ik voel me wel beter dan de afgelopen week, maar het gaat nog bar slecht, ik blijf maar diaree houden, en Milan ook, dus ben ik vanmorgen naar de huisarts gegaan, en hij stelde voor om ontlasting op te vangen en op kweek te zetten (lekker karwei ) nou ja het moet maar…
Dus vandaag morgen en overmorgen opvangen en dan inleveren, en 4 werkdagen wachten op de uitslag, ze gaan kijken naar wormen, wormeieren, en dat soort enge beestjes

En ik ben dus besmettelijk dus werk gebeld en alles verteld en uitgelegd, nou ze hebben dus liever niet dat ik dan kom werken, balen man ik heb het echt wel gezien nu hier thuis
Maar ja als ze het volgende week allemaal hebben op m’n werk zijn we verder van huis natuurlijk…
Dus voorlopig nog ‘vakantie’ hier…

Groetjes Nathalie & Co

jeetje zeg,het laten opvangen is ff een rot karwei maarja stel dt het wormen of wat dan ook is krijg je een kuurtje natuurlijk

meis wou dat ik wat kon doen voor jullie

heel veel knuffels en beterschap

Balen zeg
En dat opvangen lijkt me inderdaad ff niet zo’n fijn karweitje.
Maar aan de andere kant: waarschijnlijk krijg je nu wel wat meer duidelijkheid.
En het zou toch wel errug prettig zijn als jullie je eindelijk eens wat beter gaan voelen!
Sterkte!

Gewijzigd door - Bieb op 15 Aug 2005 19:45:57