Ziek zijn


#1

hallo allemaal,

 

ik ben natascha moeder van een tweelimg van 3 jaar.

sinds 1 november gaan mijn kinderen naar de kinderdagverblijf sinsdien is mijn zoontje alleen maar ziek.

Is dit normaal of zou er wat anders zijn.

Deze week zijn ze voor het eerst weer gegaan want vorige week waren ze ziek en nu belt de leidster me op dat mijn zoon niet lekker is.

 

Ga maar weer de dokter bellen maar heb t gevoel of die me uit gaat lachen.

Iemand nog tips?

 

groetjes natascha


#2

hey meid

ow wat apart dan

moeilijk he

nou zou tog de dokter weer bellen hoor

welnee hij lacht je heus niet uit

en wat dan nog

je wil het beste voor je kind ja tog

heel veel sterkte xxx mariska


#3

Hoi!

Ik las je verhaal en moest even reageren.

Ik werk op een kinderdagverblijf op de babygroep en het is echt normaal dat je kinderen wat vaker ziek zijn. Ze moeten daar even doorheen.

Het ene kind is wat vaker ziek dat het ander. En weet je, je zult ook merken dat als er een verkoudheid voorbij is en de snottebellen eindelijk weg zijn, je ze naar het kinderdagverblijf brengt en het zo overnieuw begint...

Helaas dit gebeurt vaker!

Maar ik zou als ik jouw was gewoon naar de huisarts gaan als jouw gevoel dat zegt. Dat is alleen maar goed! Heb maling aan de huisarts.

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes Esther


#4

hoi hoi ik laz je bericht en moest echt kwijt want ik vindt zelf namelijk dat dat niet kan op een kinderdag verblijf dan nemen ze de situatie niet serieus aan , adat kindere kontunu ziek worden .

als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en een ander kinderdag verblijf zoeken

niet dat je daadelijk er laat mee bent

groetjes azra

en veel sterkte


#5

hallo,
ik werk zelf op een babygroep met kindjes tot 2 jaar en bij ons komt het ook veel voor. Dit komt omdat je met meerdere kindjes in 1 ruimte zit en ze hoesten en snotteren allemaal. Zo steken ze elkaar steeds weer aan. Dat er dan in een eerdere reactie wordt gezegd dat wij het niet serieus nemen vind ik raar want wij als leidsters hebben er ook veel last van (veel ziek, hoesten, snotteren enz.)

Quirina


#6

Ik las net je berichtje. inmiddels ben je weer een paar maanden verder, maar ik wilde toch reageren. Mijn dochter is ook 3 en gaat ook 2 dagen per week naar het KDV. Ook zij is vaker ziek... heel erg vervelend maar het hoort er wel bij omdat alle kinderen gewoon mogen komen op school tenzij ze hoge koorts hebben. maar de meeste virussen zijn dan wel op school aanwezig.

Jou gevoel als moeder is de beste en als jij de huisarts wilt bellen moet je dat zeker doen!!!

Hoe gaat het nu met je zoontje?

Groetjes Ester