Ziek? Of er tussenin!

Ben niks niet lekker zeg bah!
Heb een knoop in m’n maag, ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, het voelt alsof ik een bal heb ingeslikt, af en toe misselijk, en erg vaak licht in m’n hoofd en duizelig dan… En ben vooral erg moe.
Wat het is?? Ik weet het niet, maar tis niet fijn, we hebben vanavond eigenlijk een feestje, maar als ik me straks na een tukkie nog zo voel ga ik niet mee…

Misschien is het gewoon de vermoeidheid, spanning stress die er op deze manier uitkomt? Ben de afgelopen dagen ook erg vaak uit bed gemoeten snachts om dat 1 van de kids (per ongeluk) in z’n broek had gepoept, ze zijn namelijk beide nog aan de race na het ziek zijn eerder deze week…

Groetjes Nathalie & Co

Het zit op het moment ook niet even mee het nathalie!
Beterschap.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ik heb sinds gisteravond hetzelfde als jij Nathalie.
Ben zo verschrikkelijk slapjes en inderdaad die bal in mijn maag. Misselijk vanochtend (nee, niet zwanger) en tijdens het aankleden en optutten van de meisjes ben ik tussendoor wel 5x gaan zitten omdat ik anders van mijn graat ging.

Er heerst een raar soort korte buikgriep op het moment. Of je moet veel overgeven een dagje of je hebt een dag diarree en dan ga je langzaam opknappen.Beterschap!

Groetekes, Sje

Nou ik heb beide niet gehad, geen diaree en godzijdank niet overgegeven want dat durf ik niet…
Wel véél geslapen, dus ik denk dat ik oververmoeid was, kindjes hebben beide idd een dagje overgegeven en manlief een 1,5 dag flinke diaree…

Groetjes Nathalie & Co

Moeders,
Nou dat gevoel heb ik ook, maar dan omdat ik me zo’n zorgen maak over mijn dochterje. Ze is vorige week 3 dagen aan de diarree geweest, het weekend ging goed en nu begint het weer. Denk dat zij een buikgriepje heeft, maar ze is pas aankomende dinsdag 6 weken en is 5 weken te vroeg geboren.
Er heerst wel buikgriep !
Liefs Natasja