Ons zoontje heeft vorige week een buikvirus opgelopen en het lijkt nu wel redelijk te gaan. Hij slaapt 's nachts opeens niet meer goed. Eerst werd hij altijd rond 5 - 6.30 wakker, maar nu al om 1.00 of 2.00 en steeds als ik hem terug leg, is hij weer wakker. Dus neem ik hem maar mee in bed met een speente, om ook wat te kunnen slapen. Ik ben nu bang dat hij nooit meer in zijn ritme komt en niet meer diep slaapt. Hij werd nooit om 1.00 wakker. Of hij wordt ergens wakker van of hij slaapt niet diep genoeg. Hij lijkt geen pijn te hebben. Overdag is hij ook wat onrustiger door slecht te slapen en een beetje te kreunen.
Hebben jullie ervaring met ziekte, slapen en baby’s? En gaat dat ritme weer vanzelf.
Het is zo jammer, want het ging 's nachts zo goed.
Ziek geweest en uit ritme
linda_R
Asje
Het is heel normaal dat kindjes uit hun ritme zijn nadat ze ziek zijn geweest. Dit komt vanzelf weer in orde. Nu is het bij baby`s toch wel al zo dat ook de sprongetjes kunnen zorgen voor een heel ander ritme.
Het grappige hier vond en vind ik vaak nadat ze ziek zijn geweest, dat ze ineens een hele sprong vooruit maken.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!