Ziek en naar buiten

Mijn dochtertje is weer eens ziekjes. Al enkele dagen erg hoesten en nu ook koorts (38.8). Eet en drinkt erg weinig…
Eigenlijk moet ik nog een boodschap doen, maar mag ze nu wel of niet naar buiten? Het is natuurlijk wel erg koud…

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]

bij koorts weet ik het niet, maar bij een verkoudheid is het juist goed als ze naar buiten gaan. Wel overdag, want avondlucht is sowieso niet goed. Ik zou het bij koorts denk ik niet doen.

Beterschap

22-12-2009 colin geboren

Mijn huisarts zegt dat je met koorts gewoon met ze naar buiten kan, maar kleed ze wel heeeeeeel goed aan!!!

ja lastig… Er wordt een beetje verschillend over gedacht… Wij mochten vroeger echt niet naar buiten met koorts, want daar krijg je longontsteking van… Geloof dat dat achterhaald is, maar dat blijft toch een beetje in mijn hoofd steken.

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]

met koorts mag je gewoon naar buiten, is elemaal niet erg. Mits ze natuurlijk verder niet ontzettend ziek zijn!
Let er idd op dat je je kleine goed aankleed, maar et mag ook weer niet te warm zijn. Dus daar moet je dan wel op letten. Ondanks dat je kleine het misschien koud heeft ivm de koorts, is he lichaam wel verhit, en met giga veel lagen aan, wordt het lichaam alleen nog maar warmer. Dus let daar wel op. Je moet haar natuurlijk niet een t-shirt aan doen, maar als je normaal, een hemd, t-shirt, dikke trui en een winterjas aan hebt, laat je nu bv de t-shirt weg.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, met koorts mogen ze gewoon naar buiten als ze maar goed ingepakt zijn (hoewel ook weer niet te warm, ze hebben niet voor niks koorts dus ze moeten hun warmte wel gewoon kwijt kunnen).

Groetekes, Sje

Juist, lekker naar buiten.
Die lucht is gezond voor de kleine spruit.
Heb ik dus ook gedaan…
Maar idd, wel lekker inpakken, en idd niet te…
Groetjes Kristine

Naar buiten!

Lekker inpakken, maar: Niet té warm aankleden,
want die warmte van de koorts moet echt wel weg kunnen!!!

M.