Zie ik beren op de weg?

Gisteren had Mer zijn moeder aan de lijn en die begon vol enthousiasme te vertellen dat mijn schoonzus een afspraak heeft gemaakt om der spiraal te laten verwijderen en dat het zo geweldig was als ze weer oma zou worden bla bla bla. Omze eerste gedachte oh god nee he. En dat het zo leuk zou zijn als ze nu een meisje zouden krijgen want van beide een en bla bla bla. Wij zijn nu zo bang dan als er inderdaad nog een tweede komt en helemaal als het een meisje zou zijn dat 1 ons neefje helemaal niet meer naar omgekeken wordt en 2 Morgan ook onzichtbaar wordt want dan heeft ze alles wat ze wil aan mijn zwagers kant. Wij krijgen nog steeds het verwijt af en toe dat ze morgan nooit ziet, maar na alles uitgesproken te hebben is ze weer nog maar 1 keer hier geweest. We hebben al samen besloten dat als dit het geval is dat ze 1 waarschuwing krijgt dat ze Morgan ook nog heeft en anders geen energie meer in te steken.

Maar zie ik nu beren op de weg of is mijn ‘angst’ gegrond.

Groetjes,

Michèle

Kan me goed voorstellen dat je hier bang voor bent Michèle. Geen idee of je beren op de weg ziet, maar het is wel goed dat Mer en jij er al een afspraak over gemaakt hebben hoe jullie ermee omgaan als het inderdaad zo loopt als je vreest.

Groetekes, Sje

Ik kan me indenken dat je ermee zit. Je denkt er niet voor niks over na, op basis van al jullie ervaringen met haar. Het enige wat je kan doen is afwachten hoe het zal gaan als er eventueel een derde kleinkind komt; wel goed dat jij en Mervin op één lijn zitten over hoe te handelen als jouw beren inderdaad verschijnen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nou ik denk dat je angst wel een beetje gegrond is hoor… tenminste ff uit de topics die ik gelezen heb, maar goed jij en je vent hebben dr al over gesproken,dus dat is helemaal goed…
geef dr een kans, en zo niet klaar dr mee!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik kan me je gevoel wel voorstellen maar je kan er feitelijk toch niks mee!
Je weet niet eens of en wanneer ze zwanger raakt…En wat het dan wordt weet je ook niet.
Tis goed dat jullie er samen over kunnen praten maar meer dan dat …nee.
Succes hoor.

ik snap je heel goed zelfs zeker na wat ik allemaal al van je gelezen heb over “die” situatie…
maar meid je kunt nu toch niets doen… logisch dat je beren ziet… maar of ze er zijn weet je natuurlijk pas als het zover is.
je hebt hier bar weinig aan sorry… maar weet er ook weinig over te zeggen…ik hoop alleen dat de beren wegblijven zeg maar…