Gister was zeg maar een intake gesprek. Vrijdagmorgen komt ze weer en dan moet ik zeggen wat ik graag anders zou willen zien. Ik moet dan vertellen wat ik graag zou willen dat zij doen. Ze had het zelf over helpen met de kinderen. Maar ik weet niet zo goed wat ik me daar bij moet voorstellen want onze kindjes zijn eigenlijk allebei heel erg makkelijk…
Verder is het belangrijk dat wij momenten van rust creëren zei ze en dat we zo veel mogelijk leuke dingen doen. Ik moet iets zoeken wat ik graag voor mezelf zou willen doen. Dat vind ik heel erg moeilijk want ik zou graag willen sporten of zingen, maar dat kost allebei best veel geld en we kunnen nu niks meer uitgeven dan we doen omdat we dus alleen van een zw uitkering moeten rondkomen op het moment…
Ik vind het sowieso moeilijk te bepalen wat we nodig hebben en wat wij willen dat zij doen. Ik weet het zelf namelijk ook niet goed!
Even wat positiefs: Amy kwam vanmorgen 5.30 voor eten (na 23.00 laatste fles en 23.45 sliepen we) en daarna sliep ze 6 uur weer tot 9.30!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy