Zichzelf vermaken

max heeft moeite om ziczelf te vermaken. is dit normaal op deze leeftijd. hij is nu 11 maanden. max wil constant op de arm. ik heb er al wel veel over gelezen en heel veel babys hebben dat, maar het is soms wel lastig als je even iets moet doen.
hij heeft genoeg speelgoed om mee te spelen, maar vind niets leuk.
goetjes melissa

een goede tip wissel het speel goed af,niet te veel in box
wissel het elke week als hij in de box ligt of zit te spelen kun jij wat doen in huis

1 of 2 speeltjes is voldoende

heel erg bedankt voor tip. zijn box ligt inderdaad erg vol. ik zal er gelijk wat uithalen.

niks te danken ik kwen het heel goed tot dat er iemand bij ons kwam van hulp en die zei op een gegeven moment ze weten dan niet meer met wat ze willen spelen en dat gaat vervelen

alleen spelen heeft hier ook lang geduurt als ik weg liep was het paniek want ik moest mee spelen. Vondt dit een zware tijd.
Toen ze ging lopen was het over. Ze kon zich voortbewegen en ging het stukke beter.
Lieke heeft nooit gekropen anders was het misschien eerder goed gekomen.
Lieke zat niet graag in de box kwam ik achter.
Dus boxkleed op de grond gelegd, toen ging het ook beter.
Zit max wel graag in de box?

groetjes GYtha

ne max zit niet graag in de box. hij wil alleen maar rondkruipen. stil zitten op een boxkleed wil al helemaal niet. als ik hem in de box zet gaat het 5 min goed en dan wil hij er uit en als ik hem niet er uit haal word hij heel driftig. max is echt een handenbindertje. ik vind dit ook een zware periode. savonds ben ik echt helemaal kapot. maar even op de tanden bijten, deze periode zal vast ook weer over gaan. nog heel erg bedankt voor je reactie.
groetjes melissa

Wij hebben momenteel hetzelfde probleem. Robin is nu 11 weken oud en kan hooguit een kwartiertje in de box en begint dan ook te krijsen.
We hebben niet veel in de box liggen en Robin vindt zijn muziekmobiel helemaal geweldig, maar niet langer dan hooguit een kwartiertje.
En als hij dan de bokkepruik op heeft, dan is er niks meer goed. Hij blijft dan jengelen, wat je ook verzint, op de arm, in het wipstoeltje, in de box, naar bed met of zonder speentje.

Momenteel zit hij samen met zijn vader Married with Children te kijken. Das toch al erg he? Op zijn leeftijd en dan al zo’n mannenprogramma.

Groetjes Jessica.

wij hebben onze kinderen ook altijd in de box gehad en lieten ze wel huhilen op een gegeven moment je moet ok wat in huis kunnen doen

af en toe eruit een baby kan zich ook nog niet zolang vermaken een kwartier is perfect

momenteel gaat het perfect met max. zijn sprongetje heeft een week geduurd. je kunt echt merken dat hij nu meer kan. hij maakt andere klanken en je kunt nu beter zien wat hij wil. hij kan zich nu ook beter vermaken zelfs in de box. hij jengelt wel een keer maar dat is meer omdat hij iets niet voor elkaar krijgt. het is nu echt al echt ventje. erg bedankt voor jullie tips