Zichzelf opgesloten in de badkamer!

J en ik zaten gisteren in de badkamer. We waren haar badje aan het laten vollopen, en haar aan het uitkleden. Hoor ik papa thuiskomen. Dus ik zeg schat kom we gaan even papa begroeten (wij wonen gelijkvloers en klein, dus van badkamer naar woonkamer is 8 meter ofzo ) Dus beide naar papa, even een knuffel, rent ze dus voor me uit de badkamer in, doet ze de deur dicht en op slot. Krijgt ze het dus niet meer open! Mama is buitengesloten, Jada is in de badkamer, bad staat aan, en ze staat keihard te gillen. Ik dus geprobeert het slot los te schroeven, ging niet, J ging steeds harder gillen. Dus ik zeg ga maar bij de deur weg staan. Papa heeft er even wat karatetrappen tegenaangegeven, nu hebben we dus een kapotte badkamer deur, maar gelukkig wel de kleine eruit, goh wat was ze overstuur zeg.

Jeetje dat is schrikken. Vooral met een bad dat ook nog eens vol staat te lopen. Heel vervelend dat de badkamerdeur stuk is, maar gelukkig is met J alles goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat schrikken! Gelukkig heeft Jada een sterke papa. Is ze er nog erg van onder de indruk?

Zo heeft Erik onlangs mijn vader opgesloten in de fietsenstalling bij hun huis (een afgesloten schuur, ze wonen in een appartement en deze fietsenstalling staat er vlak naast). Mijn vader had de sleutel er aan de buitenkant in gelaten en Erik doet de deur dicht, draait de sleutel om en daar zat opa. Hij vroeg Erik om de sleutel weer om te draaien, maar dat lukte niet. Mijn vader zei dat Erik bij de schuur moest blijven staan (want vlakbij de openbare weg) en probeerde de deur zelf open te trappen. Lukte niet. Erik huilen inmiddels, mijn vader geen bereik met z’n mobieltje en niemand die het hoorde. Uiteindelijk hoorde een voorbijganger het gehuil van Erik en kwam even kijken. Toen is opa ‘gered’ en kon Erik getroost worden.

Groetjes,
M

Ohhhh ik was doodsbang, en echt vreselijk geschrokken, stel je voor met dat warme water! brrrrr. En Mriek, ja moet er niet aan denken wat er gebeurt kon zijn met Erik, vanaf nu geen slot meer op de deur. Ik ga van die kaartjes halen, bezet en vrij! dat soort dingen, heb liever dat iemand een keer teveel de badkamer deur open maakt en me daar in mijn blote kont aantreft dan dat er weer zoiets gebeurt! brrrr, moet er niet aan denken!

Ze was trouwens erg onder de indruk van papa, en de trappen (3 in totaal) die hij heeft verkocht, ze zei nog; ik heb een sterke papa he!?! hiahihiahiaha

ooooh wat sneu! jeetje hoe is het nu met r? ik heb ook zoiets meegemaakt als klein kind op het toilet, en OOK hier was de deur ingetrapt, ja je moet iets, dat is echt iets om heel overstuur van te raken. Ik heb het zelfs ooit zo bont gemaakt, dat ik tijdens het verstoppertje spelen in een houten verkleedskist was gaan zitten. viel de deksel toch omlaag omdat ik ertegen aan stootte en viel dat ding in zn slot! naaah echt je kon me opvegen zo hysterisch was ik.
geef r maar een dikke knuff van me, ik heb r een vage claustrofobie aan overgehouden aan die 2 dingen.

@Mriek: lees nu jouw bericht pas pffff hallowwww! dat is ook heftig zeg! jeetje! pfoeh… je moet er niet aan denken dat Erik zelf de weg op was gelopen of wat dan ook zeg! gelukkig is het goed afgelopen… en is opa EN erik er met de schrik vanaf gekomen. Ik heb het ooit bijna meegemaakt met Rico. Ik rook altijd op het balkon. en normaal doe ik dan de bovenste knip omlaag zodat rico de deur niet kan dichtdoen. was ik het dus vergeten, en rico deed de deur dicht en de onderste knip erop. hij stond me vierkant uit te lachen en ik denk ohhhnee want de voordeur was niet op slot, we wonen best hoog in de flat dus… je moet er idd niet aan denken. Rico deed daarna zelf de knip weer open (gelukkig binnen 1 minuut want hij zag wel aan mijn gezicht dat ik doodsbenauwd was dat er iets zou gebeuren) en ja…daar heb ik wel van geleerd wat is dat toch met kinderen en sloten!

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 Jul 2011 12:20:52

@Malawimama: is het toch nog ergens goed voor geweest, papa’s image heeft een flinke boost gekregen

@Inge: da’s ook schrikken! Sta je op het balkon zonder iets en dan maar hopen dat Rico de deur weer open kan doen. Gelukkig lukte het!

Groetjes,
M

Pff… ja, dan sta je doodangsten uit!!

Seth is een keer opgesloten geweest in huis, toen viel de deur achter me in het slot… O, ik had het niet meer!! Uiteindelijk is bij ons de brandweer geweest En Seth heeft er niets aan overgehouden, want hij was eerst nog gewoon lekker aan het spelen, en ik gaf hem kleine opdrachtjes via het klapraampje wat openstond.

Liefs, Anne

Wat een schrik!
Ik zou ook echt ff niet weten wat ik doen moest!

Luka heeft mij een keer buiten gesloten in de tuin, door de onderste klink op de deur te doen…
Thank god voor het kattenluik! Zo kon ik bij de klink komen en hem weer omhoog tillen.

@MarMama: ik dacht even dat ik zou gaan lezen dat jij door het kattenluikje was gekropen

Groetjes,
M

Hahahahah Marmama door het kattenluikje, dat zou wat zijn zeg! Ik hoop idd alleen dat het je hand was! Voor de voordeur hebben wij een sleutel bij de buurvrouw liggen voor noodgevallen (achterdeur ook), maar dit was echt in eigen huis! Kom net thuis en dacht jeetje die deur ziet er ook niet uit zeg! hahahah helemaal kapot!

Haha, dat was ook het eerste waar ik aan dacht, haha!
Hup door het kattenluik

Liefs, Anne

Hahaha meiden! Ik vind het erg vleiend dat jullie denken dat ik zo slank ben dat ik door een kattenluik heen pas!
Maar nee dus, ik kon er idd net met een hand doorheen…

Daarom heb ik morgan ten alle tijden verboden om aan de sloten te zitten. Hier trap je namelijk niet zo makkelijk een deur in helaas. Maar ik heb ook al eens in de thuis gestaan hoor, tegenwoordig neem ik me sleutels mee, in het ergste geval moet ik over de poort klimmen en mezelf via voor weer binnen laten.

Groetjes,

Michèle

Hoi

wij hebben ook zo iets dergelijks meegemaakt.
Mijn moeder was aan het oppassen en papa en mama waren aan het werk
WAs mijn moeder even naar de schuur gelopen had ons jongste zoontje aan de binnenkant van de deur de beveiliging er op gedaan, (onderaan )
en het eten stond net op…

Mijn moeder kon er toen ook niet meer in . Martijn snapte het natuurlijk nog
niet (hij was denk ik 2 toen) en de buurt er bij en ik werd inmiddels gebeld op het werk.
Kwam thuis de buren zeiden al met een hamer de deur inslaan.
maar het kereltje stond net achter de deur dus als je die inslaat met een hamer…
met al dat glas… levenslink!
Uiteindelijk toch maar gedaan , we hadden geen andere keuze, gelukkig stond MArtijn niet achter de deur op moment dat ruit ingeslagen werd…

Doodsangsten heb ik uitgestaan, zeker met ook nog eten dat op stond…

MEteen de onderste beveiliging er af gehaald…
les voor volgende keer…

Gelukkig is het allemaal goed gekomen…

gr. mama van 2 kids

quote:
Pff... ja, dan sta je doodangsten uit!!

Seth is een keer opgesloten geweest in huis, toen viel de deur achter me in het slot… O, ik had het niet meer!! Uiteindelijk is bij ons de brandweer geweest En Seth heeft er niets aan overgehouden, want hij was eerst nog gewoon lekker aan het spelen, en ik gaf hem kleine opdrachtjes via het klapraampje wat openstond.

Liefs, Anne

@Anne: dat herinner ik mij inderdaad dat was ook heftig ja zeker omdat de brandweer moest komen pff.

@Mriek: ja dat was niet tof nee, idd wij wonen behoorlijk hoog in de flat en de voordeur was niet op slot dus ik was heel erg bang dat hij daar weg zou gaan. gelukkig niet en hijkeek ook die kant niet uit. pfoehh

Hahaha zo te lezen ben ik niet de enige, ik denk dat wel de sloten er maar mooi aflaten! Alleen de toilet vind ik een beetje moeilijk, tja we kijken wel!