Zichzelf herkennen

Haha michèle, sorry he. Lief!!!
Mees praat opzich volgens mij al best veel, zegt zijn eigen naam (maar die is niet moeilijk),
Luna=una, poes(heet roosje, zegt hoooosje), papa, mama, opa, oma, bus, namen van zijn neefje en nichtje,
paard, hond, school=sjool, worst=borstje, kip=pik(whahaha), televisie=visie, bumba, tubbies enz.
Luna was ook zo’n vlotte vogel, maar mees spant de kroon. Ik geniet er maar van, zeker
na dat ziek zijn van hem. Dat herkennen in de spiegel, zegt mees ook kindje en ziet hij luna op een
foto of zo samen zegt hij luna en kindje. Dus herkenning van zichzelf heeft hij nog niet.

Gr Patries

Ha ha ha ja het is heel lief echt met alles als ik zeg nee morgan sorry he. Enne Mees is inderdaad ook al lekker aan ht kletsen ja. Leuk he en straks moeten ze hun mond weer houden

Groetjes,

Michèle

Noa zegt ook mmma tegen oma! En tegen opa zegt ze poepa! Dit zijn eigenlijk de enige woorden die ze kent, die ze niet echt juist kan uitspreken.

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

quote:
@ Inge Wat?? Dat ze haar naam schreeut of dat ze denkt dat ze rico is???

Groetjes,

Michèle

nee dat ze tegen rico morgan zegt, haha daarom zei ik 1 van de 3ling ze beginnen het zelf ook te vinden lijkt wel