Zeur moment!

Ik vraag me af of er nog meer moeders zijn met kinderen rond de 3 die zo verschrikkelijk slecht eten als die van mij.

Hij lust NIKS!

De dingen die hij lust kan ik echt op 1 hand tellen.
Ik kook gewoon en schep ook steeds gewoon voor hem op (kleine beetjes) maar als het niet 1 van de dingen is die hij lust eet hij gewoon niet.

Nou dan maar zonder eten naar bed toch? nou, daar heeft meneer totaal GEEN probleem mee hoor! Dat doet hij namelijk al een jaar!

Ik weet het echt niet meer.
Ik heb al 1000 keer het internet af gezocht naar DIE gouden tip maar niks werkt hier.

Zucht!

ps, Ik laat mijn zoontje natuurlijk totaal niet merken dat ik er mee zit hoor, niet dat jullie denken dat ik ook zo ‘zeur’ aan tafel

Groetjes,
ILoveMyBoy

Pff ja moeilijk. Marijn eet ook een stuk minder dan Dion want die eet altijd haha. Marijn heeft vlagen dat hij weinig eet en dat heeft meestal te maken dat of in de groei zit of tegen iets aanhangt griepje ofzo.
Ik heb er verder weinig aandacht aan besteed maar hij moest wel altijd 2 a 3 hapjes eten voordat hij van tafel mocht. Als er 1 ding bij is wat hij lust laat je hem dat eten dan krijgt hij tenminste iets binnen.
Krijgt hij overdag wel koekjes en snoepjes? Dan zou ik dit achterwege laten en zeggen van als jij avond eten eet krijg je ook weer een snoepje of koekje.
En drinken voordat je gaat eten stilt ook het honger gevoel.
Voor de rest zou ik het niet weten.

Fabienne is niet zo’n grote avondeter maar ze moet van ons zeker een paar hapjes groente en aardappel eten, vlees gaat er altijd wel in. Gaat het moeizaam dan stel ik weleens een waterijsje in het verschiet en dan VLIEGT het naar binnen. Dus misschien een lekker toetje? waterijsje? na zijn bordje leeg gegeten te hebben?

Groetjes Esther