Afgelopen vrijdag stond Marijn op zijn traptractor bij een boom en toen rolde de tractor weg en is hij op de grond gevallen. Gelijk heftig huilen en wilde niet lopen. Hem opgetild en getroost. Na een tijdje wilde hij er weer een beetje op staan maar dit ging niet van harte. Na een half uurtje wilde hij op bed en ik heb hem gedoucht en tegen 6 uur lag hij op bed. Voor de zekerheid heb ik de HP gebeld om te overleggen wat te doen. Ze zeiden zie het even aan zolang hij slaapt lekker laten liggen en als hij wakker wordt kijken hoe het gaat. Tegen half 9 werd hij wakker en wilde er niet op staan terwijl we zijn voet alle kanten op konden buigen en op drukken. Ik heb de HP gebeld om dat ik voor de zekerheid er toch naar wilde laten kijken omdat hij er niet op wilde staan. We konden gelijk langs komen en Marijn heeft daar een klein stukje gelopen. Ik had tegen Marijn gezegd dat de dokter zijn voet beter ging maken. Er was geen aanwijzing voor een breuk en het schijnt dat als het bot voor elkaar zit je dan niets op de foto kunt zien pas na een paar dagen vormt er een kalk randje waardoor ze kunnen zien of er een breuk is. Dus hij is zwaar gekneusd. Bij thuiskomst heeft hij er weer iets op gelopen en zei ook tegen mijn man de dokter heeft mijn voet beter gemaakt. Maandag zijn we voor de zekerheid naar de HA geweest en deze bevestigd ook dat hij gekneusd is en dat het wel 2 week kan duren. Tot 2 dagen geleden was hij moeilijk aan het lopen maar hij kan wel rennen, fietsen, springen ed maar nu begint hij toch steeds meer pijn aan te geven en vanavond is hij tijdens het rennen gevallen en nu is de pijn weer erger geworden en kan hij er wel op staan maar niet van harte.
Het hele vreemde aan alles vind ik dat als je voet gekneusd is je toch niet kunt rennen, springen, fietsen ed. of zal zijn pijngrens zo hoog liggen dat hij dat voor lief neemt.
Zal het verstandig zijn om toch te vragen om een foto te laten maken of het nog een paar dagen aanzien omdat kneuzen lang kan duren.
Gewijzigd door - pranger7 op 16 May 2011 16:06:17