''Zere haren''

Tjah, ik weet even niet echt hoe ik het moet omschrijven… Ik heb de laatste weken elke dag enorme last van een zere hoofdhuis/haren… Als ik mijn haar in een andere richting beweeg of kam dan hoe ze de hele dag zaten dan doet dat echt pijn!

Ik had dat vroeger wel eens als ik een strakke staart had gehad, maar ik draag mijn haar nu al jaren los, elke dag in dezelfde scheiding/ Waarom dan toch die pijn op de kruin? Kent iemand dit? En wat kan ik er aan doen? De haren wassen heeft geen nut (al doe ik dat wel bijna dagelijks), en is ook niet fijn, evenals een hoofdhuidmassage…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi hoi,

ik herken het wel, maar ik weet wat bij mij de oorzaak is… bij mij hebben de een zenuw doorgesneden tijdens de operatie aan mijn hals. Die zenuw bedekte het gebied van mijn hals tot bovenop mijn hoofd waar ik niks voelde… Toen die zenuw weer aan begon te groeien had ik daar heel veel pijn aan en mocht je niet eens wijzen naar mijn haar! Maar goed ik neem aan dat je niet zo’n operatie hebt gehad… verder zou ik niet weten hoe het komt… misschien het weer???

Grtz Von

Ik weet niet precies waar het mee te maken kan hebben. Misschien wel met het weer.
Zelf heb ik het ook weleens gehad. Als ik bijvoorbeeld elke dag mijn haar hetzelfde droeg, en het dan in een andere richting streek.

Mischien weet de kapper op het forum raad?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Drink je genoeg? Misschien vochtgebrek?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Kapster meld zich.
Ken het net wat jezelf zegt anouk door een staart, ken dat van mezelf nog wel.
Kan het alleen niet plaatsen nu zonder staart, heb er zelf nog nooit iemand mee gehad. Kan je niet verder helpen, maar wel vervelend. Hopelijk is het snel weer over.

Gr Patries

Ik heb het vaak als ik weinig weerstand heb. Als ik “haarpijn” heb, kan ik er
bijn a vergif op innemen dat ik grieperig wordt.