jouwn dochter is al verder dan mijn zoontje
en die is ook bijna 8 maand, nog een weekje.
Als ik hem neerzet is het vijf seconden tot een minuut voor hij omvalt, het duurt steeds langer. Hij kruipt niet, behalve in zijn achteruit tijgeren. Trekt zich nog niet op tot staan, behalve aan mijn vingers, dan gaan we eerst zitten en dan staan, als hij mijn handen niet vasthoud gebeurd het beide dan ook nog niet. Van de buik naar de rug draaien is misschien 5 x gebeurd
maar ik heb gehoord dat je dat ook vooral niet moet stimuleren omdat kleintjes dan hen hoofd naar achteren gooien en dat is weer niet goed voor de nek, als ze het doen prima, maar als ze het nog niet doen des te beter. (zei mijn zoontjes fysiotherapeut).
Ben gisteren gestart met echt tandenpoetsen
hij heeft een tandje een klein beetje door. Ik heb gehoord dat je moest beginnen als het eerste tandje door is? Hij heeft het dan nog wel niet, maar hij vind het heerlijk. Ik ging meestal ook met de tandenborstel poetsen als hij last van zijn tandjes had omdat je zo ook het tandvlees masseert.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is het komt vanzelf allemaal. De een doet er wat langer over dan de ander. Je kunt het beste kijken naar wat ze al wel kunnen ^^.