De titel zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb vandaag het bakvirus samen met Bo, we hebben al sprookjes boom cakejes gebakken, maar deze mama vond dat niet genoeg, nee er moesten ook vers gebakken koekjes komen. Vind de geur zo lekker!!! Jummie!!
Dit heb ik natuurlijk wel eens eerder gebakken, maar eerlijk is eerlijk, na een paar dagen gooide ik ze gewoonweg, omdat ik dacht dat ze niet meer goed waren. Niet omdat ze niet meer goed smaakten, maar gewoon omdat ik een tic heb dat iets niet langer dan ene dag of 3 a 4 open mag zijn , anders gaat het weg,
Maar als je een pak koekjes deeg maakt, dan zijn dat zo ontzettend veel koekjes, dat het dus behoorlijk veel is wat je weg gooit, want ik gok dat ik toch zeker een 60 koekjes uit 1 pak haal. In 3 a 4 dagen heb je niet zovbeel bezoek dat ze allemaal op zijn, en het is ook niet goed voor mijn lijn om ze zelf allemaal op te eten.
Ik vroeg mij dus af, hoe lang kun je ze nog eten na dat je ze gebakken hebt? is dat echt amar een paar dagen, of zijn dat misschien wel een paar weken?
liefs woezel