Zelf zeggen dokter heen

Weet even niet wat ik hiermee aan moet. Bow as van de week ziek (koorts en een paar keer overgeven). Heeft ook zeer weinig gegeten en drinken ging ook niet van harte. Sinds giseren gaat het beter. Nu het volgende. Gisteren ochtend zegt bo opeens, Bo dokter heen. Ik zeg , moet Bo naar de dokter? Ja , buik auw, zegt Bo!! Nou ja, weinig aandacht eigenlijk aan besteedt, heb gezegd dat als buikje aw bleef doen, we wel naar de dokter gingn, maar dat dit nu nog niet nodig was.
GIstere avod was papa tegen 2300 thuis, werd bo wakker van, ds even er naar toe. Zegt hij tegen papa (waar ik bij was) Bo auw, Keel!! En hij legt zijn hand op zijn keel. Dokter heen, zegt hij.
En vanmorgen vroeg ik aan hem of hij nog auw had, ja zegt hij, gooit de dekens van zich af. Ik zeg, waar dan? Wijst hij naar zijn luier en zegt hij auw. Ik zeg, zit je luier vol (was ook giga vol) ja zegt hij. Dus luier verwisselt en daarna was het goed volgens hem. Omdat hij zo naar het kdv gaat gelijk aangekleed, maar nu is mijn vraag aan jullie: wat moet ik hiermee. ZO er echt wat zijn, of is dit gewoon iets nieuws? Vind het zo raar, op zich was het tot voor kort we zo dat als hij oorontseking had, hij zich natuurlijk ziek voelde, en hij naar de dokter moest (KNO) dus op zich kan ik die link wel leggen, maar buik, keel, luier?? Misschien weten jullie of ik dit serieus moet nemen!! NOu zou je kunnen zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en ga naar die dokter, normaal zou ik dat idd doen, maar…,. hij oogt niet ziek verder, hij drinkt weer, eten gaat weer wat beter, speelt, is vrolijk, geen koorts meer, etc.etc. slaapt in de nacht goed. Dus…

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Nouja ik neem het in de eerste instantie WEL serieus… je moet wel kunnen weten of je van zijn zegje op aan kunt al op deze leeftijd. Een keer laten nakijken kan nooit kwaad (toen rico zei dat hij pijn aan zn oor had ging ik ook en hij bleek dus een acute middenoorontstkeing te hebben) het kan zijn hoor dat hij zich nog niet helemaal lekker voelt en als je er niks mee doet en er is wel wat aan de hand dan kan hij gaan denken: ja geef ik wat aan wordt er niet geluisterd.
snapje? dus ik zou dit het voordeel van de twijfel geven en gewoon even laten nakijken. is er niks dan ben je gerust gesteld maar er zou zomaar wel wat kunnen zijn. Geen 1 kind gaat graag naar de dokter en dat hij het toch aangeeft…zit hem misschien iets niet helemaal lekker.

NOu heb net gebeld, zaten oor de hele dag al vol. Bovenste verhaal uitgelegd, en door de reactie van de assistente voelde ik me een beetje typisch. Het kwam er hier op neer dat het leek alsof het een beetje rar was dta ik belde, met name aangezien hij koortsvrij is. Ze zagen wel vaker na een bikgriepje dat de nasleep bestod uit een beetje keelpijn, en dat het verder niets is, moest hem thee met honing geven, heel koud water etc, omd e keel wat te verzachten. Hoef dus niet langs te komen. Voelde mee een beetje belachelijk toen ik belde en zei, mijn 2 jarig zoontje, zegt dat hij naar de dokter wil hahahahaha, nee zonder gein, door haar eactie voelde ik me wel een beetje belachelijk, alsof het raar was dat ik hiervoor belde. Maar goed, Weten we dat ook weer. En misschien is het ook wel gewoon wat nieuws, aangezien hij nu al drie verschillende plekken aangeeft waar het auw doet. en elke keer is de vorige plek over, Tja…

liefs woezel

ja ik vind het niet raar dat je gebeld hebt, ik zou nu wel tegen bo zeggen dat jij de dokter hebt gesproken, zo voelt hij zich toch serieus genomen en daar gaat het om. schijt aan wat die dokus daar bij de dokter zegt.
zeg maar dat de dokter zei dat bo thee met honing mag drinken oid. en dat bo dan weer beter wordt.
even kijken hoe he tdan gaat. peuters… haha

oh echt waar, mijn spelling, ik moet echt minder snel typen en een andere computer hebben, aangezien sommige knoppen niet heel goed werken, wat spelfouten in de hand werkt, het is echt treurig als ik dit na lees!!

liefs woezel

haha viel me nog helemaal nie op

liefs woezel

oohwja bikgriepje haha!

Hij linkt misschien pijn/ziek zijn aan naar de dokter gaan? Dus als hij idd nog wat naweeën heeft van het ziek zijn zegt hij daarom misschien dat hij naar de dokter moet?

Groetjes,
M

@Mriek, dat denk ik ook, dat hij die twee aan elkaar linkt, en daarom dit zegt!

liefs woezel

Wel een slim kind, die Bo!

Groetjes,
M

ja he!!!

liefs woezel

Job heeft dit ook bij periodes, die wil naar de dokter en het ziekenhuis en heeft dan ook ergens auw, terwijl er verder niets aan de hand.
Het zal die koppeling wel zijn.

die toevalligheden tussen Bo en Rico zijn echt raar hoor Wil haha ik ging net met rico naar buiten en eenmaal binnen in de lift zegt hij ineens: Hiko beetje siek