Weet even niet wat ik hiermee aan moet. Bow as van de week ziek (koorts en een paar keer overgeven). Heeft ook zeer weinig gegeten en drinken ging ook niet van harte. Sinds giseren gaat het beter. Nu het volgende. Gisteren ochtend zegt bo opeens, Bo dokter heen. Ik zeg , moet Bo naar de dokter? Ja , buik auw, zegt Bo!! Nou ja, weinig aandacht eigenlijk aan besteedt, heb gezegd dat als buikje aw bleef doen, we wel naar de dokter gingn, maar dat dit nu nog niet nodig was.
GIstere avod was papa tegen 2300 thuis, werd bo wakker van, ds even er naar toe. Zegt hij tegen papa (waar ik bij was) Bo auw, Keel!! En hij legt zijn hand op zijn keel. Dokter heen, zegt hij.
En vanmorgen vroeg ik aan hem of hij nog auw had, ja zegt hij, gooit de dekens van zich af. Ik zeg, waar dan? Wijst hij naar zijn luier en zegt hij auw. Ik zeg, zit je luier vol (was ook giga vol) ja zegt hij. Dus luier verwisselt en daarna was het goed volgens hem. Omdat hij zo naar het kdv gaat gelijk aangekleed, maar nu is mijn vraag aan jullie: wat moet ik hiermee. ZO er echt wat zijn, of is dit gewoon iets nieuws? Vind het zo raar, op zich was het tot voor kort we zo dat als hij oorontseking had, hij zich natuurlijk ziek voelde, en hij naar de dokter moest (KNO) dus op zich kan ik die link wel leggen, maar buik, keel, luier?? Misschien weten jullie of ik dit serieus moet nemen!! NOu zou je kunnen zeggen, neem het zekere voor het onzekere, en ga naar die dokter, normaal zou ik dat idd doen, maar…,. hij oogt niet ziek verder, hij drinkt weer, eten gaat weer wat beter, speelt, is vrolijk, geen koorts meer, etc.etc. slaapt in de nacht goed. Dus…
liefs woezel