Zelf pleeggezin

Sorry dat ik het zeg maar hoe heeft zij moeder kunnen worden. Zo te horen lijkt Rene niks op haar.
En wat een pijn en verdriet zal je nichtje hebben, neem het haar niet kwalijk hoor dat ze even niet meer netjes is. Heeft zij wel haar eigen spulletjes terug?? Niet dat ze dat ook nog kwijt raakt want die zijn nu zo ontzettend belangrijk.

Echt dikke knuffel voor jullie allemaal.

Groetjes,

Michèle

Nee rené lijkt totaal niet op zijn zus godzijdank, anders was ik trouwens ook niet samen met hem

Ze heeft der eigen spulletjes nu hier gelukkig dus das fijn. En ja dat haar ouders uit elkaar gingen was het een normale moeder (zijn gescheiden toen ze 5 was), maar toen is ze in een diep gat gevallen, maar dan nog vecht je voor je kind.
Enige positieve eraan is dat ze weer een beter contact met der vader lijkt te krijgen, dat was sinds 4 maanden 5 maanden verbroken, maar die komt hier als het goed is dit weekend, Dat berustte op een misverstand van beide kanten

Dat herken ik van Madelon en der vader en dan allebei lekker eigenwijs en koppig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tja voor alles heb je hier diploma`s certificaten nodig, maar elke vrouw mag zomaar zwanger raken. Maar dan nog is het zo dat alles in orde is en iemand zomaar een knak kan krijgen. Alcohol doet gekke dingen met mensen, zoals wel weer blijkt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Drinkt haar moeder eigenlijk ook?? Of is dat een passieve alcoholist. Iemand die namelijk kost wat kost een alcoholist ziek houd is zelf net zo ziek.

Enne dat zou wel fijn zijn als ze in iedergeval der vader nog heeft. Dan heeft ze misschien niet helemaal het idee dat ze in de steek gelaten is. En 15 is een moeilijke leeftijd, helemaal als je dit ook nog eens op je bordje krijgt.

Groetjes,

Michèle

Wij zijn indd bang dat ze zelf ook een alcoholist is, nog niet zo lang, ze lustte hem altijd wel aardig maar dat was dan meestal in het weekend, omdat ze toch wel normaal op der werk wou verschijnen. Maar nu is ze los denken wij.

Het ergste vind ik nog (ze is natuurlijk al haar vrienden kwijt) dat ze op der hyves berichten loopt te versturen van mijn dochter wil geen contact, ze doet niet eens een poging. Nu gaat ze de zielepoot uit lopen hangen.

grr het is maar goed dat ik er niet bij kan, moet me eigen al bedwingen om geen krabbel te plaatsen op haar hyves zodat zoveel mogelijk mensen kunnen lezen hoe ze is, maar die verwijdert ze toch.
Heeft ze mij al helemaal gedaan omdat Madelon de waarheid had gezegt in pv bericht, dus Madelon en ik zijn eraf geknikkerd

@Michèle mijn mail gehad?

Liefs Michelle

Ja ik denk dat je haar maar af moet schrijven. Heel moeilijk en helemaal voor je nichtje, maar ik heb niet het idee dat zij naar haar zal komen en je nichtje zal zeker niet in die situatie terug willen keren waar ze in zat.

en ja heb ik gehad Michelle en ik heb je ook terug gemaild. Ik zat op me werk dus ik kon hem vanavond pas lezen.

Groetjes,

Michèle

Dat denken wij dus ook, we negeren haar nu ook als ze op hyves is, in de hoop dat dat nog resultaat heeft maar zal ook wel niet.
Verder wachten we het maar af, de molens draaien, we zullen morgen wel weer meer horen.

Liefs Michelle

Hey, ik vroeg me af hoe het is afgelopen… Is jullie nichtje nog steeds bij jullie in huis en hoe gaat dat nu? Heeft ze alweer contact met haar moeder?

Ik zat het me ook net af te vragen ook een beetje naar aanleiding van Jolanda haar topic.

Groetjes,

Michèle

Welluk topic…

Oh laat maar, andere Jolanda

Ha ha ha je bent lief

Groetjes,

Michèle

Niet altijd de slimste, maar wel vaak de liefste, daar doe ik het wel voor

Ja ze is nog steeds bij ons in huis, maar ambtelijke molens lopen heel maar dan ook heel langzaam.
Kan me nu trouwens goed voorstellen hoe die gezinsdrama’s tot stand komen hoor (sorry Mriek weet, jullie doen zo goed mogelijk je werk ) Maar hier zakt je broek wel van af. Maar we wachten maar af.
Inmiddels weten we wle dat moeder niet van plan is mee te gaan werken aan onderzoeken en dat ze buitne de alcohol ook nog aan de drugs zit en ze heeft tegen haar dochter aan de foon gezegd dat ze zwanger is
Dus we zijn gewoon aan het afwachten

Liefs Michelle

quote:
Ja ze is nog steeds bij ons in huis, maar ambtelijke molens lopen heel maar dan ook heel langzaam. Kan me nu trouwens goed voorstellen hoe die gezinsdrama's tot stand komen hoor (sorry Mriek weet, jullie doen zo goed mogelijk je werk ) Maar hier zakt je broek wel van af. Maar we wachten maar af. Inmiddels weten we wle dat moeder niet van plan is mee te gaan werken aan onderzoeken en dat ze buitne de alcohol ook nog aan de drugs zit en ze heeft tegen haar dochter aan de foon gezegd dat ze zwanger is Dus we zijn gewoon aan het afwachten

Liefs Michelle

Geloof me, die ambtelijke molens zijn voor ons als degenen die ermee werken minstens zo irritant als voor de cliënten. Wij zouden ook graag sneller willen, maar helaas heeft de politiek het anders bedacht…sterkte ermee!

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/X48H.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/wSANp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/YlRv.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/6lCfp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Michelle, onvoorstelbaar he dat zo’n moeder zo omgaat met haar dochter en dan misschien ook nog zwanger. Kan ik met mijn pet echt niet bij…iemand moet dan echt de weg kwijt zijn. Maar ja met een drank en drugsverslaving is dat natuurlijk ook niet zo gek. Erg jammer dat de moeder in dit verhaal niet haar leven wil beteren.

Jeetje zeg, wat een verhaal, had het eerste deel gemist, maar nu weer helemaal bijgelezen.

Inhoudelijk kan ik er niet veel zinnigs aan toe voegen, maar ik wil jou en je man wel grote complimenten geven, want jullie zijn van onschatbare waarde voor dit meisje! Petje af, want het vergt ongetwijfeld veel van jullie. Ik snap dat je het uit liefde doet en wij hadden waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar ik vind het SUPER!

Heel veel sterkte en respect!

liefs. Liske

sorry maar wat een egoist. Ze realiseerd zich niet dat ze met deze levenswijze ze straks als ze inderdaad zwanger is 2 levens verwoest en als het kindje (in goede gezondheid) geboren zou worden ze 2 kinderen kwijt is???

Zeker als ze drugs gebruikt is ze in mijn ogen geen moeder. Ze zou eens moeten weten hoe erg een drugsbaby het heeft.

Wel fijn dat ze bij jullie kan blijven Michelle.

Groetjes,

Michèle

Het verhaal wordt eigenlijk alleen maar erger… Als ze dan nu ook nog zwanger is en dus alcohol en drugs gebruikt tijdens de zwangerschap… Arm babytje.

Ben blij dat jullie jullie nichtje nog steeds opvangen, en dat het ook goed gaat.

Het is een schat van een meid en ze heeft veel hulp zodat ze haar verhaal kwijt kan.

@Mriek geloof gelijk dat het voor jullie ook irritant is hoor

Liefs Michelle