Zelf mijn autoband

vervangen heb?
Vanmorgen rond 6 uur tegen een verhoging in de berm gereden. lekke band, bij tankstation geastopt, was 100 meter verder en daar in het licht met -2 graden mijn band verwisseld. Mannen keken raar op. Het moeilijkste, wat het leukt bijna niet, was de band IN de auto los krijgen, dit duur 20 minuten. De band zelf verwisselen en krik er onderzetten op draaien enz. duurde maar 15 minuten.
Band stak aangedraait (en onderweg nog 2 maal gecontroleerd of hij wel strak zat) en toen 50 kilometer gereden. Na de bandenboer en die keek op strak de doppen aangedraaid waren. En nu kan ik een paar weken rond rijden met mijn zelf opgelegd band tot de nieuwe band er is.

Wat ben ik trots op mezelf (sorry, moest het toch een keer zeggen)

Danielle is geboren op 7-1-2010

Nou, ik ben ook trots op je hoor!!! Ik heb het zelf ng nooit hoeven doen, maar als het nodig is kan ik het ook, dat heb ik ooit geleerd bij rijles

wat stoer!
heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan zou echt dus niet weten wat ik dan zou moeten doen. dus voor mij wordt het de anwb bellen
dus diep respect voor je hoor!!

liefs,
Rinske

Goed gedaan

M.

Kijk dat is Girrrrrrl Powerrrrrrr

Groetjes,

Michèle

Wauw wat goed!!
Wij hebben niet eens gereedschap om een band te verwisselen en ik zou ook niet weten wat ik precies moest doen, hahahah
Dus idd ANWB bellen of paps