Zelf drinken

Onze jongens krijgen nog steeds een tuitbeker, 1 die ze gewoon zelf vast kunnen houden, mee naar de peuterspeelzaal. Nu oefen ik dagelijks op het zelf drinken uit een gewone plastic beker, wat eigenlijk wel goed gaat. Kan ik ze nu dan zo’n beker met deksel meegeven naar de psz? groetje danielle ( terug van even… weggeweest, sorry…)

Ik zou het even met de leidsters op de peuterspeelzaal overleggen of zij tijdens de drinkpauze tijd hebben om je kindjes even extra mee in de gaten te houden omdat ze nog niet zo lang uit zo’n gewone beker drinken.

Groetekes, Sje

Toevallig sprak ik vandaag de groepshulp en ze zei dat dat wel kon, maar ik geef nog wel de tuitbekers mee, voor het geval dat… het viel me op dat ook veel kinderen een pakje drinken met een rietje mee krijgen, maar hier thuis willen ze daar (nog) niet aan. tja dat is ook wel makkelijk maar ik ga dat niet dwingen. gr. danielle

Ze leren het het beste door het vaak te doen, dus hartstikke fijn dat de leidsters mee willen werken door ze ook uit een open beker te laten drinken.
Scheelt jou weer 2 dekseltjes afwas !