Jada wil sinds een aantal dagen zelf brood smeren, en ik mag er dan ook echt niet aankomen, alles doet ze ook zelf, stond er zo van te kijken, vandaag weer! Zelf brood pakken en op het bordje leggen, dan de magarine, beetje op het mes en daarna op brood, daarna stukje vleesbeleg er op en na deze boterham wilde ze er een met pindakaas, ook zelf gesmeerd! Doen jullie kids dit ook? Ik bedoel ze is bijna 2 maar had het nooi zo snel verwacht, ook met het inschenken van sap in haar kommetje, en er gaat haast niets naast! hahahahah gek
Zelf brood smeren
Ha ha ha een kleine kok in woording misschien, netjes hoor van haar. Morgan is zo ver nog lang niet. Ik ben al blij dat ze haar pakje drinken leegdrinkt zonder het om te keren.
Groetjes,
Michèle
Wat worden ze snel groot dan he!!
Hier ook nog lang niet. Hij drinkt zelfs nog niet uit een pakje…
Groetjes Bianca
Wat goed van jada! Jessie is 2 jaar nu en zo af entoe mag hij van mij ook zelf een sneetje smeren (mama heeft meestal haast vandaar) en dat vind ie heel stoer om te doen haha zo heel netjes lukt t m nog niet maar moet zeggen dat het steeds beter gaat… echt lief om te zien he? denk dan echt bij me zelf wat wordt ie snel groot…
Groetjes!
@ mamaboy, nou dat had ik dus ook. vond het zo bizar eigenlijk, denk ik, nog geen 2 jaar geleden zat je nog in mijn buik (en schopte je me ribben blauw) en nu sta je hier als een echte dame even je eigen brood klaar te maken, werd er helemaal emotioneel van! hahahah
wat supergoed! haha echt lief hoor! en ze is nog niet eens 2 jeetje wat knap.
nee rico doet dat nog niet maar ik smeer zijn brood afzonderlijk van hem in de keuken en dan zet ik het in de kamer bij de eettafel neer.
haha ja ik had dat zelf ook maar heb dat met meerder dingen zoals laatst zaten we bij oma koffie te drinken begint jessie spontaan een liedje te zingen wat ik vaak met hem geoefend heb maar wat ie nooit zelf wilde zingen (in de maneschijn) en hij zong de woordjes zo goed en duidelijk dat ik echt zo trots was op mn grote/kleine boef had echts zoiets van hoor ik dit nou goed?.. Ook helpt hij me vaak met afdrogen dan pakt ie een theedoek en dan mag hij alles wat van plastic is afdrogen en dan voelt ie zich zo groot haha… Ik merk ook heel erg aan zn spreken en doen en laten dat mijn peuter echt een kleuter aant worden is…
Groetjes!
hier ook 1 die bijna 2 is, maar nog langer niet zn eigen brood smeerd… vindt het heel erg knap van Jada
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Hylke wil het regelmatig ook wel zelf doen allemaal,
maar dat gaat ook wel mis…
Maar gelukkig mogen we hem wel helpen,
en samen gaat het wel goed!
M.