Zelf aankleden

Gewoon ff vraagje, zoals jullie wel weten praat Dylano nog voor geen meter, af en toe een woordje wat je dan nooit meer hoort Maar vind hem met de rest zo snel (denk ik) of doen jullie kindjes ook zichzelf al bijna helemaal aankleden. Dylano trekt zijn broek aan (helaas ook canstant uit) ik moet hem alleen over zijn kontje trekken. Zijn sokken en schoentjes doet hij zelf aan, En zijn trui of shirt moet ik alleen op zijn bolletje leggen en dan trekt hij hem zelf verder aan. Kan me niet herinneren dat Madelon dit al deed op deze leeftijd (die praatte)

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh amai, ja dat lijkt me erg snel hoor! Wat knap van Dylano!
Hier gaat het praten al wel heel goed, maar aan of uitkleden kan hij nog niet. Wel als hij een t-shirt aan heeft en het moet nog net over zijn hoofd om uit te trekken, dat kan hij wel

Liefs
Tanja

Ik vind dat ook snel. Erik begint daar nu pas een beetje mee. Ik zeg: goed van Dylano!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja is wel goed, maar heb liever dat hij gaat praten Heel de dag eee en meegetrokken worden omdat ik niet snap wat hij bedoed wordt je ook niet vrolijk van

Liefs Michelle

Daar word je moe van, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zoiets en zeker als ze dan ook nog om half 6 wakker zijn (zie je hyves)

Liefs Michelle

pff dat is snel!! wat goed!
nee rico bij langerna niet haha die doet dat niet.
alleen uitkleden dat doet ie wel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed zeg!!!
Marijn probeert het weleens om zijn kleren aan te krijgen maar dat gaat nog niet echt. Laarzen krijgt hij wel aan. Uitkleden gaat iets beterder maar natuurlijk met hulp.
Zo zie je maar weer dat ieder kind wel weer in iets uitblinkt.

Wat goed zeg!
Dani helpt wel met zijn truitjes aantrekken. Die doe ik dan over zijn hoofdje en dan doet hij zijn handjes door de mouwen heen.
Van sokken weet hij dat het aan zijn voetjes moet, en legt ze dan ook bij zijn voetjes neer of drukt het er tegen aan, maar daar blijft het dan ook bij haha!!

Met uitkleden doet ze haar armen omhoog en ze kan zelf der sokken uit doen, maar dat kon ze met 6 maanden al geloof ik. En ze helpt wel met aankleden door der benen te strekken en zo, maar daar houd het dan bij op. Oh ja pappa en mamma’s schoenen kan ze aandoen en daar loopt ze dan ook voortdurend mee rond als ze de kans krijgt.

Groetjes,

Michèle

goh ja michele, Rico is ook zo’n schoenen freak, heeft hij van mij denk ik.
die legt ze netjes langs elkaar of op tafel of voor de huiskamer deur als die dicht is, hij wil dan die spleet onder de deur wegwerken ofzo hahaha.
en ook precies netjes gesorteerd, 2 papa schoenen (ook dezelfde) dan papa’s sloffen, dan mama’s schoenen en dan mamas sloffen. haha en als ie dan zn eigen schoenen ook op de grond heeft liggen komen die er ook langs, alleen zonder de sloffen want die heeft ie wel maar draagt hij nooit. veelste glad met lopen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Michelle, ik had het gelezen. Balen voor jullie! Hoe vroeg was het vanmorgen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nu ik er niet uit hoefde kwart voor 7 Klein varkentje

Hier zijn ook alle schoenen favoriet

Liefs Michelle

hier was het half zeven en gister kwart voor acht. Alleen toen was ik al wakker, vanmorgen niet. We hadden voor het eerst in tijden weer eens een film zitten kijken met zijn twee en dus laat naar bed. Zul je altijd zien he

Groetjes,

Michèle

Een draakje is het!

Maar kwart voor zeven is al een hele verbetering!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou hier wordt er ook niet zelf aangekleed hoor!
Zijn schoenen probeerd hij wel, en sokken worden tegen zijn voeten gedrukt.
Net als een shirt, dat probeerd hij wel maar lukt niet.

Knap hoor van Dylano!
Liefs, Anne

Wat knap van Dylano. Tim helpt wel mee, dus als het truitje over zijn hoofd is steekt hij zelf zijn armen in de mouwen en trekt het truitje naar beneden. Met broek aan steekt hij zijn benen in de pijpen en vervolgens trek in zijn broek omhoog en doe hem dicht.

Groetjes,
Sandra