Zegt zoveel auw!

Volgens mij had michele hier ooit een topic over (weet het niet zeker meer)
maar Rico roept echt om de haverklap “auw!” als we hem optillen zegt hij au, uit het niks zegt hij au (zonder te huilen hoor)
toen papa net met de bal aan het voetballen was riep rico ook al auw.
haha ik lach me suf. maargoed hebben jullie dit ook wel is gehad?
want hij zit veel aan zijn knie en roept dan ook auw, en dan kijtk hij er ook niet vrolijk bij… en ook zn arm is auw en zn oor is auw.
zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik weet niet meer wat de tips waren in het andere topic destijds maar moet ik hier aandacht aan geven? of wat moet ik eigenlijk zeggen dan.
want als ik kijk of er iets zit zit er niks.
en dan gaat hij over zn been aaien of over zijn knie

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Jun 2010 16:47:38

Kan wel dat ik dat was. Weet het niet meer, maar wij hebben wel ontdekt dat auw ook een vorm van aandacht trekken is. Net als wanneer we boos worden ze overdreven in der ogen gaat wrijven onder het mom ik ben moe. Als morgan dit weer heeft dan kijk ik even en als ik zeker weet dat er niks is doe ik er een kus op en zeg ik over. Dan loopt ze nu ook weer vrolijk weg. Dus denk dat het aandacht vragen is.

Groetjes,

Michèle

ja dat kan goed zijn michele dat dat het is. vraag me af waarom hij aandacht wil haha krijgt hij al zoveel

dat overdreven oogjes wrijven herken ik ook wel, Rico doet dat als hij moet eten en hij heeft geen zin.
doet hij ineens alsof hij doodmoe is… maar zo gauw hij zn toetje krijgt is hij INEENS niet moe meer

Geloof me inge, een peuter is als het om aandacht gaat net een kat of een hond. Er is nooit aandacht genoeg als het aan hun ligt en als jij aandacht wil zijn ze niet thuis

Ik merk bij morgan wel dat als je het zo doet zoals wij doen dus zo kus erop over en verder geen aandacht het het snelst weer over is.

Groetjes,

Michèle

Ik loop hier iedere dag alles af te kussen Als hij maar met zijn arm tegen de bank loopt moet er een kus op, Komt hij echt met zijn arm of hoofd op voet noem maar op naar je toe krijg je hem al in je gezicht geduwd en dan kus op en het is klaar.Auw zeggen kan hij nog niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ook een tijdlang gehad. Was 9 van de 10 keer aandacht trekken. Kusje erop en klaar!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ja maar hij zegt al auw als papa aan het voetballen is, waar moet ik dan een kusje op geven? haha op zn hartje?

Nee dan vraag je waar auw en geef je een kusje waar hij aanwijst.

Groetjes,

Michèle

quote:
Nee dan vraag je waar auw en geef je een kusje waar hij aanwijst.

Groetjes,

Michèle

Nee, je vraagt waar het pijn doet.
en geeft daar dan een kusje.

Kom op, meteen goed aanleren.
Je roept AUW als iets pijn of zeer doet.

M.

Haha Marcel die discussie heb ik altijd met mijn schoonmoeder. Ik zeg altijd waar doet het pijn en zei waar doet het au. Vind ook dat een kind dat meteen goed moet leren, maar zij vind dat niet nodig.

Groetjes,
Sandra

Je hebt gelijk marcel, als iemand op straat zegt das een woef tegen morgan zeg ik ook ne das een hond en die zegt woef. Alleen een chiwawa niet, die zegt nog steeds miauw volgens morgan.

Groetjes,

Michèle

@Michele: ik vraag altijd waar doet het zeer?
maar dan wrijft hij over zijn knie en zo gauw ik daar een kus op geef wrijft hij over zijn arm. dan daar weer een kus op.
vervolgens loop ik naar de keuken en hij komt weer aanwrijvend op zn knie aanlopen

@Marcel: oke haha jij vind dat je iets goed moet aanleren he. heb je gelijk in, MAAR altijd als ik zeg: kijk rico daar is een auto! zegt hij: nee broem broem!
wat dan?? hahaha

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 Jun 2010 12:54:51

Verbeteren Inge in nee dat is en auto en die doet broem broem

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vraag waat heb je pijn en dan wijst ze het aan. Ik moet zeggen morgan is heel precies om dat aan te wijzen en dan is het ook over.

Groetjes,

Michèle

@Michelle: haha ja dat doen we al, maar dat boeit hem weinig

@Michele: daarom denk ik ook dat rico nergens pijn heeft, want als hij wel echt gevallen is wijst hij ook duidelijk aan waar het zeer doet

Ha ha ha ach joh lekker kusjes geven en als je geen zin meer hebt zeg je dat het klaar is, duidelijke grenzen stellen dan.

Groetjes,

Michèle

ja rico is de laatste dagen weer een kussert! wordt ik ook weer vrolijk van, want ik begon al bijna te denken dat ie me niet meer lief vond

Lief vinden ze ons altijd alleen doen ze niet altijd lief

Groetjes,

Michèle

nee en als je er dan wat van zegt en boos wordt zijn ze ineens weer engeltjes met kusjes geven. om vervolgens weer iets stouts te doen opzich bestaat er dus wel een gebruiksaanwijzing…in ieder geval een richtlijn hoe ze handelen zooo doorzichtig

Ha ha ha ging het allemaal maar zo makkelijk he

Groetjes,

Michèle