Zeg ik weet dat het pinksteren is maareh

Waar is iedereen toch? Wat is het stil hier!

Wat spoken jullie zoal uit vandaag?
Wij zijn lekker buiten de deur wezen lunchen met moppie en tijdens een wandeling een lekker ijsje gesmikkeld. Nu is manlief de schuur aan het opruimen en ik zit op de bank As the world turns te kijken, errug he! Kijk ik al vanaf mijn 12de doordat mijn moeder fan was…ahum ;I Kijk het meestal 1 of 2 keer in de week en ben dan weer helemaal bij

groetjes,
Wendy

Op feestdagen en op zondag is het altijd stiller als normaal vind ik

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@wendy geneer je niet ik kijk bijna elke dag, vandaag ben ik het vergeten omdat ik steeds dacht dat het zondag was en we lekker in de zon zaten in tuin, maar ben een atwt junkie

Groetjes,

Michèle

@ Michèle, Wil je weten wat er gebeurd is of kijk je morgenochtend?

Even vandaag opstap : lekker naar het bos waar ze een feest hadden veel drukte… ik helemaal in de stress omdat ik zoveel troep mee moest nemen (thermoskan, dekens, eten, drinken etc.) bepakt en beladen… Nieuwe autostoel die we gister hadden gemonteert snapte ik niet. vriend versliep zich, Leonie wilde niet even slapen voor de tijd dus die was de vrolijkste niet. Mijn vader kwam te laat op dagen dus al met al waren we een half uur te laat, ik was chagrijnig, mijn vriend was ook niet vrolijk ons leonie kreeg de kans niet om te slapen omdat mijn vader zo nodig constant met haar moest knuffelen, Toen zag ik dat ze een tak die mijn vader aan haar had geven aan het belebberen was.
In de auto terug reis was ze eindelijk in slaap gevallen maar we hoefden maar 15 minuten te rijden dus toen moest ze er weer uit.
Op bed neergelegd en ze kwam nooit meer in slaap en is tot vanavond 18.30 wakker gebleven!

DUS KORT OM: Was ik maar thuis gebleven As the world turns kijken

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Oh nee arme Marja! Ik zit wel een beetje te grinniken hier hoor sorry maar zoooo herkenbaar! Het gaat ook nooit zoals we willen he…
Soms zijn we zo aan het regelen en stressen dat we vergeten te genieten van wat we gingen doen. bah.
Even een dikke van mij!
groetjes,
Wendy

We waren eerst 2 dagen op stap, zwemmen in het nieuwe zwembad van een collega. Daarna wilde ik vandaag wel graag thuis blijven, maar werden we uitgenodigd om te komen zwemmen in de zwemvijver van mijn schoonouders. Goh wat erg 3 dagen langs een zwembad.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nee vertel maar ik moet morgen werken. Ik kan alleen 17.00 kijken want ik werk 40 uur

Groetjes,

Michèle

Nou Carly heeft ontdekt dat Sage heeft gelogen en de rechtszaak ingetrokken en excuses aangeboden aan Jack. Lucinda is getrouwd en heeft een trouwring gekregen maar Brain heeft Luke gezoend terwijl hij dronken was. Oja Holden en Lily dragen hun trouwringen weer. Zoiets geloof ik…

nou ik ben weer helemaal bij heb het een tijdje gemist (atwt) normaal kijk ik altijd
gsiter eindelijk wel gezien zelfs paul krijgt een dochter hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Het was zulk mooi weer de afgelopen dagen, dus dan vind ik het zonde om binnen achter de computer te zitten

Groetjes,
Sandra

@mamavan3jongens: Oja ik was die lijpe Paul helemaal vergeten! Thanks!

@ Sandra: klopt ik ook hoor maar als het te warm werd in het zonnetje kroop ik toch weer achter de laptop. Och jee…zou ik ikkeben verslaafd zijn??

groetjes,
Wendy

lijpe?? ik vind hem juist een van de leukste samen met dusty mmmmh hahaha

Oh nee Paul vind ik echt vreselijk, dusty daarintegen errug lekker!

moet wel zeggen dat ik de vroeger paul leuker vond hij is nu zo soft geworden haha

en de zoon van holden is ook om op te eten alleen wat jong, en wist je dat hij albanees is net als mijn man en dezelfde naam als mijn jongste zoon heeft hahaha

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 25 May 2010 10:28:15

Wij zijn zondag met Senne naar mijn zus geweest in Rijswijk (5 kwartier heen en 5 kwartier terug in die hitte!) Senne niet geslapen in de auto op de heenweg (terwijl het wel slaapjestijd was) Maar ze was heel erg lief en kroelerig met iedereen…

Gisteren voor het eerst met haar GEFIETST!!! Voelde me zo’n trotse mama…Lekker met dat koppie voor je, echt genoten. Was langs mijn werk gefietst (ik werk op een golfbaan) en haar ff geshowd. En ja hoor, ook daar kroelde ze lekker met iedereen, zelfs met mijn baas, hihi!

Echt genoten dus de laatste 2 dagen!

Groetjes van Sascha en Senne

@mamavan3jongens: Klopt vroeger was Paul leuker, vooral de vorige Paul. Ik vind deze niet zo heel goed acteren eigenlijk…voor een soapacteur dan he
Ja die is lekker! hihi!

@Sacha: zo te horen een zeer geslaagd weekend! Lekker he als ze zo gezellig zijn. Zelfs zonder slaap…hihi. En fietsen wat gezond! Smeer jij Senna dan helemaal in of heb je haar helemaal bekleed zeg maar?

groetjes,
Wendy

wat denk jij dat er speelt in de verhaallijn nieuwe jennifer en dusty ik vind het maar vaag zou je denken dat jennifer het zelf is alleen dat craig op een een of andere manier haar geheugen heeft gewist of zou dat te ver gezocht zijn

quote:
@mamavan3jongens: Oja ik was die lijpe Paul helemaal vergeten! Thanks!

@ Sandra: klopt ik ook hoor maar als het te warm werd in het zonnetje kroop ik toch weer achter de laptop. Och jee…zou ik ikkeben verslaafd zijn??

groetjes,
Wendy

Haha je zou het bijna denken

Groetjes,
Sandra

Ik ben geloof ik een van de weinige die nog nooit naar ATWT gekeken heeft, zelfs mijn vriend heeft het een poos gekeken

@Wendy : Ik heb Senne helemaal ingesmeerd en een jasje en vissershoedje opgezet. Moet er niet aan denken dat ze verbrand… en er stond nog best wel wind op de fiets, dan gaat het dubbel zo hard

Groetjes van Sascha en Senne