Zeeziek?

Vorig jaar hebben wij een cadeautje gehad, een boottocht door de rotterdamse havens. Nu hebben we dit weer gehad. Maar die boot wiebelt en slingert wel heen weer, zou Eliza zeeziek kunnen worden? anders gaat ze naar oppas natuurlijk.

Ik ben benieuwd naar reacties.

Liefss Shirley.

Baby’s worden bijna nooit zeeziek, natuurlijk zijn er uitzonderingen maar zeeziek of reisziek is meestal vanaf een jaar of 6. Het heeft te maken met de verstoring van het evenwichtsorgaan als gevolg van bewegingen. Ik zou de kleine meid gewoon meenemen. Je weet het nooit zeker, maar de kans is niet zo groot dat ze zeeziek wordt.

Hoi,

In principe zijn kinderen tot z’n 5 /6 jaar niet ziek van de auto of zee. Uitzonderingen daar gelaten ( onze dochter). De kans is 1 op de miljoen baby’s geloof ik die op twee jarige leeftijd zee ziek of auto ziek worden. En dan pas z’n vanaf twee jaar.

Ik zou haar gewoon meenemen. Tenzij je denkt nou een uitstapje met z’n tweeen is ook wel lekker.

groetjes

lon106

Toen Tim 1,5 maand was werd mijn oma 90 jaar en gingen we met de hele familie varen. Tim is ook mee geweest en heeft nergens last van gehad. Afgelopen zomer was hij 1 jaar en hebben we ook een boottochtje gemaakt en dat ging ook zonder problemen. Gewoon lekker de kleine meenemen is geen probleem. Gaat het wel mis dan weet je dit voor de volgende keer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Gewoon lekker meenemen. Ik kwam van baby af aan al bij mijn oom en tante op hun boot en nooit ergens last van gehad.

Groetjes,

Michèle

gewoon lekker meenemen!
ik denk dat ze het gewiebel wel lekker gaat vinden!

veel plezier

Groetjes Gytha

Bedankt voor de reacties!
Mijn moeder wist het niet dus dan maar aan mijn digi vriendinnen vragen :smiley:

Liefss Shirley.

That’s what (digi)friends are for toch…

Groetjes,

Michèle