Zeer droge gevoelige huid en mama eczeem

Hallo

Indy is 13 weken oud en heeft een koemelkallergie. Mijn oudste zoon heeft het ook. nu hebben ze ook allebei een zeer droge huid. vooral Indy heeft er last van achter de oren en ze heeft veel berg.

Nu heb ik sinds de bevalling ineens last van eczeem op handen en op de binnekant van mijn benen en bij mijn mond. ik heb er nooit eerder last van gehad. wel vroeger bronchitis.
heeft iemand ervaring of heb jij ook eczeem gekregen na bevalling?
Gaat dit nog over en waar kan het aan liggen? Ik had zo’n mooie huid 9 maanden lang… en daarvoor ook.
welke creme gebruik je?

groetjes Mama van Kane en Indy

joyce Kurstjens-huber

ik heb het ook, na de bevalling gekregen en nu in mijn zwangerschap heb ik het weer.
ik ben naar de ha gegaan en heb zalf gekregen als het extreem is en vette vasseline(fijner te smeren dan de potten)
mijn dochter heb ook tijd vette vasseline van de ha gekregen en daar doet ze het goed op.

A.yden heeft een enorm droog gezichtje.
Heeft ook erg veel last van mijn hormonen gehad.
Ik grbuik daar Vaseline-Cetomacrogol voor.
Werkt als een tierelier!

Ik heb een allergie (weten alleen niet waarvoor) en heb de hele dag enorme jeuk.
Daar gebruik ik `m ook voor en werkt ook goed.

hoi
ik heb ook exceem gekregen na mijn bevalling van emma.ook op mijn handen. ik gebruik wel hormoon zalf, maar heel weinig en steeds van korte duur. de kinderen hebben allebei een hele droge huid tegen het exceem aan. ik kreeg voor emma Ureumcreme van de dokter, werkte erg goed. maandag ga ik even voor sam want zijn voorhoofd is ook zo droog en begint zelfs kapot te gaan ervan.

groetjes