Ze zei: PAPA

echt zo geweldig… al een tijdje was Lindsey behoorlijk uit d’r hum. Wel honger maar geen zin om gewoon te eten, wel moe maar geen zin om alleen in bed te liggen, wil wel knuffelen maar heb geen zin om lang (lees 1 seconde) stil te zitten en ga zo maar door. We werden toch een beetje moedeloos van. Wel was ze al een paar dagen behoorlijk aan het oefenen met echt kletsen het was vooral abah en baga. En vanmiddag was het raak, het was een overduidelijke ‘papa’. En nu is ze er niet meer in te stoppen en wordt het een hele lange papapapapapa. Zelf is ze er volgens mij ook hardstikke trots op want ze zit echt met een glunderend koppie om zich heen te kijken met de uitdrukking 'heb je me gehoord, goed he?'
Kan niet wachten totdat Daan thuis is en d’r hoort, hopelijk zegt ze het dan nog steeds…

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

overduidelijk een sprong geweest. Beetje jammer dat niet MAMA het eerste woordje is…

Nog even en je bnet blij als ze even een mondje houden…hahahaha

geniet ervan meid

leuk he hier was ook het eerste woordje papa.
en nu… moet ik zeggen lieke hou eens even je kwebbeltje of zachtjes praten.
haha geniet ervan meid!

groetjes gytha

Je hoort heel vaak dat het eerste woordje papa is en niet mama, hopelijk zegt ze het vanmiddag inderdaad ook waar papa bij is.
alletwee mijn kids was het eerste woordje papa, bij dylano is het trouwens nog maar 1 woordje

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Leuk he! Hier ook eerst PAPA…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat leuk! Hier als eerste mama (joehoe!!) en hij zegt nu ook dada.
Hopelijk voor je man kan ze het straks ook nog zeggen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Die Erik blijft toch uniek met zijn mama als eerste … hier ook een papapapa… en nu sinds kort als hij knorrig is komt er mamamama uit…

oohg aaf is dat he!
rico zegt dat ook de hele dag door, hij noemt zelfs mij papa haha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier heeft ze 1 keer mamma gezegd, maar ja het is wel leuk als ze pappa zou roepen, maar ben bang dat het nog steeds mamma is die loopt 's nachts

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

ach ik hou mezelf maar voor dat papa gewoon makkelijker is dan mama, het lijkt tenslotte ook meer op baba. ze heeft dan misschien nog niet door dat Daan papa is maar ze heeft zeker door dat het een echt woordje is, tenminste dat neem ik aan anders zou ze er toch niet zo trots bij kijken.

@michèle: en het maakt inderdaad toch niet uit wat ze roept mama is degene die eruit moet. Tenzij het weekend is dan neemt Daan de taken waar, en eerlijk is eerlijk ik hoor m er nooit over (in de negatieve zin dan) moet m er alleen wel uitschoppen als ze 's nachts wakker wordt. Want als er iemand diep kan slapen dan is het Daan wel…grrrrr

liefs,
Rinske

Ha ha ha jij krijgt die van jou nog wakker.

Vannacht bij mij dan. Morgan heeft doorgeslapen zonder tullen dients, maar pappa moest plassen om 0.00. Meestal wordt ik wakker en ik moet ook dan, maar nu niet althans ik werd niet uit mezelf wakker, maar hij maakte me wakker dat ik moest plassen. Vanmorgen wist ie er niks meer van… :stuck_out_tongue:

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahahaahaa dat is inderdaad wel het toppunt!!!
en al helemaal omdat tie er niks meer van weet.
Ik heb het wel een keer in het begin gehad, toen had Lindsey nogal last van krampjes en was ze behoorlijk aan het huilen, ook 's nachts. eindelijk om een of vijf lag ik weer in bed (na zo’n twee uur op te zijn). later die ochtend toen we allemaal weer op waren vroeg tie doodleuk of ik nog lekker had geslapen hij had werkelijk niks gehoord…toen werd ik toch wel behoorlijk pissig

liefs,
Rinske

Oh dat deed Mervin ook. Dan kwam ik beneden en dat was het. Goed gegaan he schat ik heb niks gehoord. Nee jij niet maar IK wel. Dus nu vraagt ie maar heel voorzichtig hoe zijn dames geslapen hebben.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahaha inderdaad hier precies hetzelfde verhaal

liefs,
Rinske

haha, sinds kort wordt Rijco s’ochtends wakker van rico, en als ie dan om half 7 al begint laat ik m ook (na eerst gekeken te hebben) liggen tot 7 uur…althans ik doe dan mijn best. en dan zegt Rijco altijd slaperig…" Rico…Roept…"
hahaha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha als Mervin al wakker wordt van haar en dat zegt zeg ik of lekker laten roepen of ik zeg ja dus je weet hoe het werkt.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Wat superleuk dat ze papa heeft gezegd.

Dat lijkt mij ook zo leuk om te horen. Tim brabbelt heel veel en roept ook al een tijdje dadadadada maar verder helemaal niks wat op papa of mama lijkt.

En heeft ze het ook gezegt toen papa thuis was uit zijn werk? Ik hoop het wel voor jullie.

Groetjes,
Sandra

ja hoor de kleine dame was echt niet te stoppen.
toen papa thuis kwam was het eerst een hele grote glimlach en toen ik zei dat papa weer thuis was was het gelijk papaaaaaa!
ze zeggen dat ze het nu nog niet begrijpen wat ze zeggen maar ik vraag het me eerlijk gezegd toch een beetje af of dit echt niet het geval is. het was zo overduidelijk tegen papa gericht.

vandaag was het trouwens een papamama aan elkaar!!

liefs,
Rinske

Zo te horen is ze druk met haar woorde schat bezig Leuk hoor.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier vooral babababababa, tatatatatatata…Als ze papapapapapa zou zeggen, zou ik dat niet meteen ‘herkennen’ als een woordje. Ik zou denken dat het ‘gewoon’ een nieuwe klank is. Ik ben dus denk ik pas onder de indruk als ze ‘bal’ of zo zegt! Maar leuk blijft het!

Groetjes Rainbow, trotse mama