Goeie avond allemaal.
Ik ben Veronique en hartstikke nieuwe hier op t forum. Ik kwam hier terecht naar t zoeken voor informatie.
Ik heb een dochtertje van ruim 11 maanden oud, zij heet Isis. Isis is een vrolijkerd, maar wel een pittige tante, met een behoorlijk eigen willetje.
Nou heeft zij afgelopen week bedacht, dat zij het er echt niet mee eens hoeft te zijn dat ze moet slapen.
We hebben nooit problemen gehad met slapen met haar. Je legt haar s avonds neer, zingt een liedje, dikke knuffel en ze gaat slapen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Ook s nachts nooit problemen gehad met haar.
Alleen nu is t een drama. Ze huilt zichzelf helemaal hysterisch. De zweet parels lopen over haar neus. Zodra je haar uit haar bed haalt valt ze tegen je aan, loopt wat na te snikken en valt in je armen in slaap. Zodra je haar neer legt begint t feest weer. Zolang je naarst haar bed blijft staan en over haar rug kriebelt is t goed, maar haal t niet in je hoofd om uit haar kamer te gaan.
Ook s nachts wordt ze sinds deze week regelmatig wakker.
Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet.
We houden iedere avond hetzelfde ritme aan, dus dat kan t niet zijn.
Ik probeer echt niet direct naar haar toe te rennen zodra ze huilt, maar als ze zo hysterisch is, tja dan loop ik toch echt naar dr toe om haar te troosten.
Heeft iemand nog goede tips voor mij