Ze wil geen melk

Summer is nu 5,5 maand en drinkt vanaf dat ze twee weken oud was heel erg slecht.
De eerste drie maanden kreeg ze bv en daarna friso maar ze wil het gewoon niet.

Sinds ze 5 weken oud is bleek ze reflux te hebben en ze heeft medicijnen later bleek ze blaasontsteking te hebben en tijdens de antibiotica dronk ze redelijk maar nu gaat ze elke dag minder drinken.

De fles is een hele strijd groenten en fruit mocht ze van de ka vanaf 4 maanden omdat ze anders te weinig binnen krijgt en dat vind ze heerlijk.

Ze hoeft van de ka maar 400 cc per dag minimaal maar de enige momenten dat ze drinkt is als ze slaapt maar zou je dat altijd kunnen doen.

Hebben jullie nog tips

zo lang als ze slapend drinkt zal het geen rpobleem zijn denk ik
ze hoeft maar te drinken he en haar vocht binnen te kriijgen,
denk dat dat het voornaamste is.

anouk nelissen

Baal er goed van ze drinkt nu weer niet slapend
Wat kan een mens zich ongerust maken zeg

Begrijp dat dit heel erg moeilijk is en dat je je ongerust maakt, maar heb je dit ook met ka besproken dat ze nu ook niet drinkt tijdens het slapen ?? Krijgt ze die 400 cc wel binnen ???
Liefs Natasja

ja die 400 cc lukt net en soms drinkt ze 600 cc

maar is zo moeilijk om dat te halen voel me zo machteloos.

Ja de ka weet dat ze slapend wel drinkt als het goed is moet ik deze week wel met haar komen omdat ze niet goed groeit. en niet drinkt en vanwege de reflux

nu heeft ze vandaag twee keer pap gehad met fruit erin en die gaan nu wel via een lepeltje erin

Misschien dat ik dat maar blijf proberen dan

hoi hoi
wat een toestand zeg vervelend!!
heeft ze misschien last van haar slokdarm??? of misschien haar oren??
dat hoor je ook wel eens dat zuigen dan heel vervelend is,maar goed dan zou ze ook moeten huilen en ik weet niet of ze dat doet??
hoop voor je dat het snel goedkomt
ik wilde nog wel even zeggen dat ik het een super leuke naam vind summer
echt geweldig
en eigenlijk willen we daar een foto bij zien

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloƫ 4 mnd

hahaha

bedankt voor compliment voor haar naam

Ze huilt nooit alleen als ze moet drinken omdat ze hem niet wilt helaas

zal even ene foto plaatsen