Ze staat!

Oh ik schrok er gewoon van!
Demi ging staan vandaag in de box, het was al heel de week steeds huilen in de box, want ze wilde staan maar het lukte steeds niet. Nu moet ik zeggen dat mijn box erg diep is, dus ze kan haast niet bij de bovenkant om zich op te trekken hihi gemeen he!!
Ze ging wel op de bank staan maar in de box wilde het maar niet lukken, en dan werd ze errug boos!!
Als ik haar dan overeind hielp dan was madam tevreden, maar ze moet natuurlijk zelf leren!
Nou hehe het is gelukt!! Ze kijkt dan ook echt of ze wil zeggen kijk eens wat ik kan hihi -:smiley:

Joeppieeee ben helemaal trots op ons meissie!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Oh wat goed! Lucas staat ook wel, maar het echte optrek werk, nee dat luktog net niet. Hij houdt zijn voeten ook zo raar dan hahaha. Ach ik geef hem een zet met zijn billen en dan staat ie ook! Komt vast wel in orde voor die 18 is hahahahahahahahaa.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hihihihihi leuk he, Eva staat nu een week of 2 en sinds gister kan ze zich overal aan optrekken, ervoor alleen aan de lagere dingen, nu dus ook aan de tafel, in de keuken, maakt lekker alles onveilig!! En mama Els er maar achteraan rennen hahahah

Groetjes, Els