Ze spuugt zo

Ze heeft altijd wel mondjes teruggegeven, met Milan was t in t bein precies zo, maar sinds een aantal dagen loopt het wel erg de spuugaten (letterlijk!) uit; het blijft terugkomen en eruitlopen!
Zucht… het is wat met het eten van mn kleintjes!

xxx suus
mamie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

het zit je niet mee he.
kaitlyn heeft ook zo gespuugd en ik ben met 5 maanden toen overgestapt naar opvolg melk
(in overleg met cb)het is toen even goed gegaan en het begon weer toen heb ik met 10 maanden ook in overleg halfvolle melk gegeven en toen na een week ofzo is het gestopt.maar wat ik ook moest toevoegen johanns broodpit geval of hoe het heet frisolac ook dat het dikt ze at toen niet ze moest het niet.

zo nu en dan spuug ze pap terug.maar dat is niet erg.het gevolg is nu wel ze is nog maar 8700 gram met haar 14 maanden.en dokters afgelopen en schema’s bijgehouden.

ik wens je sterkte met je kids

groetjes bianca

Eva spuugt ook vaak, elke voeding wel een mondje of meer, en soms komt het er in een boogje uit. Gelukkig komt ze goed aan,en lijkt ze er zelf niet mee te zitten. Volgens het cb is het wel normaal maar al die was van zowel mij als Eva is niet normaal hihihihi want ze spuugt mij ook vaak onder

Groetjes, Els

Hoi suus, toch maar weer de frisomel proberen? Anders de frisomel extra ofzo. Tis ff zoeken maar je krijgt er een ander kind voor terug hoor. Enne… veronica is ook slechte eter hoor, begint iets minder erg te worden nu eindelijk. Dus je bent niet de enige. Mijn hoop op goed eten is op lucas gevestigd hihhi, hij vreet zich ongans, dus die hoop lijkt tot nu gegrond!

groetjes mo

hoi
Ik ben inderdaad toch maar naar de winkel gerent om Friso te kopen, ik heb de Comfort meegenomen, tegen spugen, krampjes en verstopping, daar zit inderdaad Johannesbroodpitmeel in dus gaan we dat even proberen, thanxx

suus mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

Gewijzigd door - faye op 28 Feb 2002 12:53:35