Hoi,
We zijn op vakantie geweest en hebben die mogelijkheid aangepakt om nogmaals een poging te doen om mijn dochter van d’r tutje af te krijgen.
Ze wist al dat ik geen nieuwe zou kopen als hij kwijt zou raken of als ie vies ging smaken c.q. worden.
Maar we zijn hem gewoon zgn vergeten mee te nemen van het vakantiehuisje. het was ook zo druk met het inpakken en schoonmaken enzv.
Ze had het er moeilijk mee hoor. Heeft de eerste middag slaap maar een 15minuten geslapen en sávonds duurde het 1,5 uur voordat ze in slaap was. gelukkig met niet al te lange en hysterische huilbuien. We hoorde haar wel telkens zeggen dom he nou ligt tutje nog op vakantie en kan hem niet halen is ver weg. Ook vroeg ze tot gisteren nog tutje is op vakantie he en komt niet terug. Maar ging wel zonder moeite liggen en steeds sneller en eerder slapen
Maar vanmiddag en vanavond geen vragen meer en sliep zo.
Ik heb een nijntjeknuffel ( wil ze al ontzettend lang maar zijn zo duur voor een kadootje tussendoor) goedkoop op de kop kunnen tikken en die krijgt ze morgen als beloning voor het feit dat ze echt al een hele grote meid is en word.
Nu gaan we naar een volgend project slapen in een juniorbed.
Nou wou het even laten weten ik ben best trots op d’r.
groetjes
lon106