Ze slaapt zonder tutje!

Hoi,

We zijn op vakantie geweest en hebben die mogelijkheid aangepakt om nogmaals een poging te doen om mijn dochter van d’r tutje af te krijgen.
Ze wist al dat ik geen nieuwe zou kopen als hij kwijt zou raken of als ie vies ging smaken c.q. worden.
Maar we zijn hem gewoon zgn vergeten mee te nemen van het vakantiehuisje. het was ook zo druk met het inpakken en schoonmaken enzv.
Ze had het er moeilijk mee hoor. Heeft de eerste middag slaap maar een 15minuten geslapen en sávonds duurde het 1,5 uur voordat ze in slaap was. gelukkig met niet al te lange en hysterische huilbuien. We hoorde haar wel telkens zeggen dom he nou ligt tutje nog op vakantie en kan hem niet halen is ver weg. Ook vroeg ze tot gisteren nog tutje is op vakantie he en komt niet terug. Maar ging wel zonder moeite liggen en steeds sneller en eerder slapen

Maar vanmiddag en vanavond geen vragen meer en sliep zo.
Ik heb een nijntjeknuffel ( wil ze al ontzettend lang maar zijn zo duur voor een kadootje tussendoor) goedkoop op de kop kunnen tikken en die krijgt ze morgen als beloning voor het feit dat ze echt al een hele grote meid is en word.

Nu gaan we naar een volgend project slapen in een juniorbed.

Nou wou het even laten weten ik ben best trots op d’r.

groetjes

lon106

nou daar mag je echt trots op zijn!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

zoooo knap hoor,en dat heeft ze dan ook wel dik verdient die nijntje knuffel

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

goed bezig!

Groetekes, Sje

Heeeeeee goed zeg !
Wij hadden mazzel met dat ding, ik voorzag het grootste drama ermee en nam me voor in de grote vakantie daarmee te beginnen. Maar een paar weekjes geleden gaf ze zelf aan dat ze zonder had geslapen, ik zei dat ze hem eerst maar aan mij moest geven en ja hoor, ik kreeg hem zonder pardon en sindsdien heeft ze hem niet meer terug gevraagd.
Toppie dat ze nu zonder kan, nijntje is dik verdiend !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Knap hoor!!

groetjes Gytha

Hoi Asje,

Wat een mazzel zeg. Wij hoopte er ook elke keer op maar nee hoor vrijwillig afgeven zat er niet in. We hadden al een poging cold turckey gedaan maar dat ging helemaal de mist in ook met een boekje dat ging ook niet. Maar nu had ik een goed gevoel. Waar intuitie al niet voor is.

Ze vond de nijntje knuffel helemaal geweldig. Moest gelijk mee naar bed en nee hij was geen vervanging voor puffel haar knuffelkonijn. nijntje moest in de hoek van het bed staan. en puffel in de armen, geweldig gewoon om dat te zien. Dus geen miskoop.

groetjes

lon106

Wat een mijlpaal weer! Top hoor!