Ze nu irritant slim word

pfhhh voorbeeld, ik had 2 weken geleden in de manenschijn gezongen voor het slapen gaan… staand inclusief dansje… dus gisteren wilde ik na het voorlezen nog een liedje zingen… dus ik zeg, zal ik in de manenschijn zingen ; ja zegt ze dus ik zet in … kijkt ze me aan; ga maar ff staan mama!! (nou ja…)
gisteren wil ik haar bumba koekkie open maken, maar heb ik natte handen van de afwas… zegt ze : eerst ff je handen wassen !!

net … hadden we rampetenstijd van het hoogste klassement, 2 keer op de gang, intresseerd dr geen zier…na het eten want ik had gezegt, je krijgt niks meer, … totdat de brocoli op is, dus 2 stronkjes op tafel neer gelegt, nu een half uur later,eet ze die brocoli op…en ikke gewoon doortype, komt ze naast me staan, mond op … kijk brocolili op … nu mag pippy snoep !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Bijdehand type, maar dat wisten we al Leuk om te lezen!

Wij aten vanavond ook broccoli, maar waren niet zo standvastig als jullie

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahaha, ja die kleintjes worden slim!
Hier was het pas: eet nu even je bord leeg anders krijg je vandaag alleen maar fruit en geen snoepjes of koekjes. Zoonlief: geeft niet hoor mama, want ik vind fruit heeeeeeeeeeeeeeerlijk! (en vervolgens at hij zijn brood dus niet meer op…)

hahaha ja zoiets kreeg papa gisteren ook, ze heb nu een soort verhoogde eetstoel…een gewone stoel maar met langere poten, haar kinderstoel staat in de schuur…
dus papa zegt : ga zitten op je stoel, anders pakt papa de babystoel en dan moet je daar weer opzitten

ja !! roept ze babystoel… en ze ging echt nie meer in haar stoel zitten want ze wilde die andere stoel…; zucht!!

vandaag vroeg ik aan de telefoon ’ is pippy een lief meisje voor papa’ hangt ze gewoon op …nah antwoord was dus vrij duidelijk hahahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha Pippy is echt een lekkere meid he Kan je goed mee lachen Wel opschrijven voor later he!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy