...ze naar het strand zijn nu.... (+ foto's!)

Och meis, heerlijk toch even rust.
Lekker met je voeten omhoog iets lekkers te drinken naast je.
Ik zou het wel weten.
Straks al ze terug zijn dan hebben ze zoveel verhalen dat je toch nog van hun uitstapje kan genieten.
En die lieve Stephan zal vast een mooie schelp voor je uitzoeken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ach, ik heb wel al wat administratie kunnen bijwerken (ik dacht, laat ik dat nou eerst ff doen, heb ik de rest van de middag “vrij” )
Maar ja, ik had normaal gesproken graag meegegaan.
Genoeg gezeurd
Zal straks braaf gaan genieten van het zonnetje in de achtertuin

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou het lijkt mij ook heerlijk hoor voot je…
niet om jou gevoel uit te wissen want ik snap je best… maar de kindjes hebben het naar hun zin en jij… ja ga lekker even wat voor je zelf doen.
boekje lezen , even lekker met je handen op je buik, even een uurtje liggen.
doe het maar kan helemaal geen kwaad

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Hmm…nou, het zal wel maar ik beleef er ff geen lol aan nu.
Zal dan wel aan mn hormonen liggen ofzo

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

sterkte bieb

xxx

sterkte meid. en soms voel je je gewoon niet zoals het normaal hoort in een bepaalde situatie, niets mis mee ! xxx

Het gaat wel weer hoor…bedankt voor de lieve berichtjes!
Jee, wat een MUTS hè!!

hoi hoe was het geweest voor de kindjes? voel je je weer beter nu ze weer terug zijn? hoop van wel want je zo rot voelen daar is ook niks aan!

liefs jessica

Ene Bieb
Hoe is het nu met je en hebben ze het leuk gehad ?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Jaaa, ze hebben het fantastisch gehad!!!
Meteen de foto’s op de pc gezet (ze hadden er braaf 71 gemaakt, whahahaha)
Nu ligt Stephan al een paar uurtjes uitgeteld te slapen (ze waren om 7 uur terug) en de meiden hoor ik nu NOG…
Dus eh…ik ga zo maar ff kijken boven

Ik plaats zo wel ff twee leuke foto’s!!

Enne…ja ik kan dr niks aan doen, maar het voelde wel weer errug fijn om dat kleine zand-mannetje van me te knuffen
En natuurlijk die twee meiden hè!

De foto’s staan hier!!
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=18&NewsId=1510

Gewijzigd door - Bieb op 01 Aug 2005 22:40:00

Nou dat zag er erg gezellig uit.
Toch altijd weer fijn als je kindjes lekker thuis bij je zijn.
Heb je toch een klein beetje uit kunnen rusten?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Op de foto’s te zien was het erggg geslaagd. Ik herken je gevoel wel… De oudste twee waren (en 1 tje is nog) aan het logeren… Dat was wel even nodig voor mij, even kalm aan doen… NOUH, ik vind het niks!!! Gelukkig is Nikki al terug want die miste papa en mama Maar Barry (2 jaar) die mist ons niet hahaha! Zolang je hem op tijd voederd kan je hem overal achterlaten

Soms moet je even als mama, even bijkomen… Vanwege je zwangerschap of andere reden.

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (27 weken)

nou ht ziet er inderdaad heel gezellig uit.
gelukkig dat ze weer terug zin.
hoe voel je je nu bieb?

quote:
Maar Barry (2 jaar) die mist ons niet hahaha! Zolang je hem op tijd voederd kan je hem overal achterlaten

Hahaha, hoe je dat zegt

quote:
hoe voel je je nu bieb?

Gaat wel.
Ik ben net uit bed en heb nu al een hele erge spanning/pijn in mijn onderbuik.
Het zal wel hoor…ik ga er maar niet teveel bij stil staan meer en gewoon errug rustig aan doen.
Maar leuk is anders. Onbewust geeft het me niet echt een gerust gevoel ofzo. Aangezien het tot nu toe alleen maar erger en niet minder wordt.
Morgenochtend vraag ik het gewoon weer aan de gyn. als ik daar voor controle ben.
Ik hoop trouwens wel dat ik over 6 weken op vakantie mag naar Amerika.
Tuurlijk zijn er belangrijkere dingen maar zou toch wel leuk zijn als die geplande vakantie door gaat
We zien het wel!

ja inderdaad bieb… en weet je…als je op vakantie mag betekent het ook dat het allemaal goed is!
op zich zou het misschien niet zo heel erg zijn om niet op vakantie te kunnen, maar de reden waarom het niet zou kunnen DIE maakt het erg.

nou laten we hopen dat het allemaal goed is en vraag het morgen maar even goed na allemaal

Leuke foto`s
Ze hebben zich lekker vermaakt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

wat een leuke foto s bieb
je kan duidelijk zien dat ze er veel plezier hebben

groetjes marielle mama van tanja

Gezellig hebben ze het wel gehad, dat blijkt duidelijk. En die foto van Stephan dat ie met opa naar de koeien zit te kijken whaaaaaaaahahaha doet me ineens denken aan dat ik met op koeien heb zitten kijken toen ik klein was. Toen zat er een koe tussen die zat, gewoon als een hond zat ie op zijn … Daar moest ik toen zoooo verschrikkelijk om lachen want dat had ik nog nooooooiitttt gezien.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

heel tof allemaal!!! en morgen bij de gyn veel succes hoor!!! hoop ook echt dat je binnekort op vakantie kan want zoals akl gezegd was is indedaad een teken dat het goed gaat met je!!
en astrid kan me voorstellen dat je toen moest lachen dat moest ik al toen ik het me net probeerde voor te stellen en nee hoor dat heb ik dus ook nog nooit gezien hahahahaha

liefs jessica

Hihi, ik zie zo’n koe al zitten