...ze naar het strand zijn nu.... (+ foto's!)

Gezellig hebben ze het wel gehad, dat blijkt duidelijk. En die foto van Stephan dat ie met opa naar de koeien zit te kijken whaaaaaaaahahaha doet me ineens denken aan dat ik met op koeien heb zitten kijken toen ik klein was. Toen zat er een koe tussen die zat, gewoon als een hond zat ie op zijn … Daar moest ik toen zoooo verschrikkelijk om lachen want dat had ik nog nooooooiitttt gezien.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

heel tof allemaal!!! en morgen bij de gyn veel succes hoor!!! hoop ook echt dat je binnekort op vakantie kan want zoals akl gezegd was is indedaad een teken dat het goed gaat met je!!
en astrid kan me voorstellen dat je toen moest lachen dat moest ik al toen ik het me net probeerde voor te stellen en nee hoor dat heb ik dus ook nog nooit gezien hahahahaha

liefs jessica

Hihi, ik zie zo’n koe al zitten

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja joh, ziet er dus echt niet uit. Die zat net als een hond heel schaapsachtig om zich heen te kijken. Tot dan toe wist ook niet beter dan dat koeien alleen staan of liggen.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Oh leuk hoor, mooie foto’s, gfeniet maar lekker van af en toe wat rust!!

Groetjes Nathalie & Co