Ze kunnen ook heeeel lief zijn

na wat topics over hoe onhandig en klunzig en minder leuke eigenschappen van mannen nu dan even een topic over hoe schattig ze kunnen zijn.

mijn man heeft zojuist de bus gemist en hier rijden ze maar om het uur flink alen dus… en na een dag hard gewerkt te hebben is hij natuurlijk uitgehongerd dus ik zeg haal even een broodje shoarma aan de overkant van het station.
nee joh ik ga niet zonder jou ergens een hapje eten dat vind ik flauw dus ik hou vol toe nou maar wij eten wel een pizza dus hij weer vind je dat echt niet erg ???
pff tuurlijk niet wij gaan binnekort wel weer eens ergens een hapje eten maak je niet zo druk en ga nou maar eten anders sta je daar een uur op het station.

dus hij zit nu met een schuld gevoel wat nergens voor nodig is een lekker broodje shoarma te eten de schat

maar eh nu kan hij mijn hond die ik op het oog heb natuurlijk niet weigeren hahahah grapje natuurlijk

before you judge me, try hard to love me

Mijn man zou waarschijnlijk pas bellen nádat hij iets gegeten heeft, om dan even te melden dat hij een uur later komt.

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

hahaha ja dat is ook een manier haha

Wat lief, mama van 3. Lieve kerel heb je!

@Bakmama, nog NOOIT ruzie? Hoe kan dat?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oohhh die van mij belt niet eens die komt gewoon aanwaaien wanneer het hem uitkomt en als hij er niet om 7 uur is eet ik alleen Nee als het daar op aankomt is mijn kerel daar heel slecht in. Die van mij heeft wel vaak verassingen, kom we gaan hier heen dit doen ofzo! Maar TIJD!!! daar hebben Afrikanen echt een probleem mee!

Nou, dat ze ook wel eens lief zijn, was bij mij gisteren niet van toepaasing!! Die van mij was juist gisteren helemaal niet lief! En dan juist om een heel klein dingetje als een opengedane rolluik, nou vraag ik je… Had ik heel de dag een goed humeur met een afsluiting van lik me vestje… pfff… mannen… Zo nu dat eruit is… Hééééél af en toe zijn ze idd best lief

bakmama wat is jou geheim??hier niet vaak ruzie maar als het er eens van komt… hahaha

mamamalawi nee verassingen of uitjes moet ik meestal hier regelen anders komen we niet vaak buiten hahaha

yavahan ooo af en toe kunnen ze zich om de kleinste dingetjes zo ontzettend druk maken waarvan wij dan zoiets hebben o man waar heb je het over hihi

o nou als er hier geklaagd word schiet ik gelijk in de verdediging of in de aanval en ja dan gaat het van een onzin dingetje al gauw over in een beschuldigpartijtje
gelukkig duurt het nooit lang en komt het ook niet al te vaak voor.

de laatste tijd heb ik wel zoiets van nou gelukkig heb je twee gezonde handjes gekregen(ook tegen de kids) doe zelf maar eens iets, want je weet waarschijnlijk dat ik nog niet zo lang geleden alles voor iedereen klaar zette of in orde maakte maar die tijd is voor bij het is nu mijn tijd hahaha maar ja dan krijg je de vraag hou je niet meer van me of ben je me zat nu weet ik dat het domweg chantage is dus ik reageer dan zo… juist omdat ik van je hou moet je hetzelf doen want op een dag lig ik onder de grond en dan moet je het ook zelf kunnen hahaha tja daar heeft hij niks op terug te zeggen dan he lol.

Ohhh wat goed, als mijn man dat zou zeggen dan zou ik zeggen; niets mis met je handjes, doe het zelf maar! Whoops, hoezo gefrustreerd!

nooit van m’n leven zal ik mijn man z’n boterhammen smeren voor z’n werk. Dat kan hij gerust zelf en het neemt 's morgens maar een tweetal minuten in beslag vind ik dan…
Als hij vindt dat er gestofzuigd moet worden, zal ik hem met plezier de stofzuiger tonen
Hij hoeft verder niet te wassen of te koken, dus hoeft hij niet te klagen, maar dat doet hij ook niet.
Ik werk zelf ook 40 uur per week, plus het huishouden, en ik vind niet dat ik hem moet bedienen omdat hij meer uren klopt per week dan ik. Dan hadden ze zichzelf maar niet moeten uitroepen tot het sterke geslacht

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

daar ben ik het dan toch niet mee eens hoor dat zij het sterke geslacht zouden zijn ja dat kunnen ze roepen wat ze willen maar het klopt van geen kanten.

ze kunnen over het algemeen zich maar bezig houden met 1 ding terwijl de vrouw meestal zeer goed kan multistasken.
daarbij stopt onze baan niet om 5 uur maar gaat als het even tegen zit ook snachts nog gewoon door.
geestelijk en soms ook lichamleijk is het opvoeden van de kids en het huishouden toch zwaarder dat de gemiddelde baan omdat je op alle vlakken 100 % moet geven, veel geduld hebben de hele dag onderhandelen naar de klok blijven kijken ivb met school afspraken boodschappen eten op tafel dan nog administratie en ga nog maar even zo door.
het is tot het bed tijd is rennen vliegen en daarna ben je nog bezig met de was de strijk de rommel en dan eindelijk even op je kont een kopje koffie en een niet te moeilijke soap.

bakmama zo was ik dus ook tot ik dat een tijdje geleden dus heel trots hier vermelden dat ik zo was en toch wel wat kritiek kreeg en toen ben ik eens naar mezelf gaan kijken , mijn man werkt nu halve dagen thuis en halve buiten de deur voorheen alleen thuis.dus dat is dan wel weer een verschil.

Ik ga helemaal niet beweren dat het moederschap niet vermoeiend is, maar ik ben er 100% zeker van dat mijn man z’n job zwaarder is dan wat ik moet doen hoor. Maar dat ligt dan gewoon aan zijn specifieke job, want ben er ook zeker van dat er papa’s zijn die een minder zware job hebben. Mijn man werkt in de bouwsector, en minstens 70 à 80 uur per week. Ik werk er 40 en dan nog eens het huishouden. Als ik die uren zou bijeen tellen, werk ik er meer dan mijn man, maar ik weet donders goed dat mijn wassen, koken, kuisen en voor Noa zorgen niet zo zwaar is dan mijn man z’n werk. Die staat zich af te beulen een hele dag namelijk.
Maar nog smeer ik z’n boterhammen niet hoor Dat moet hij nog nét zelf doen.

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

daarom zei ik ook gemiddelde baan want natuurlijk kan je een bouwvakker niet vergelijken met huisvrouw

Wij zijn aan het verbouwen, dus momenteel werken we daarvoor Volgend jaar nieuwe keuken en huskamer, dan sparen voor nieuwe badkamer… De ramen moeten nog vervangen worden, nieuwe voor -en achterdeur. Dus we zijn nog even zoet en hebben elke euro nodig. Maar als we rond zijn met de werken, ga ik nog niet minder werken hoor. Ik hou van m’n job. Het zal eerder m’n man zijn die dan minder gaat werken. Hij werkt nu ook zaterdag, maar ik zal blij zijn dat hij binnen enkele jaren dit niet meer hoeft te doen.

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Spijtig genoeg zal de achterdeur het laatst gezet worden… Vond een nieuwe keuken nét iets praktischer…

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker