Ze kunnen je lettelijk tot waanzin drijfen

Wat een stel ongelofelijk … kids heb ik toch ook…

Soms kan ik ze echt wel wat, nou ja meer Roy dan
Vanmorgen de halve ochtend aan de telefoon gehangen met de huisarts, want meneer komt aanlopen uit de tuin “mama snoepje gegeten” heee snoepje???

Ik heb sinds zaterdag een ding aan het tuinhuisje hangen (hoog) waar vetbolletjes aanhangen en nootjes, maar ook plantjes met rode besjes,(bergthee) nu zitten er steeds van die kouwen in en gooien die besjes op de grond en jaaa hoor Roy zal Roy niet zijn als hij weer iets moet uitvreten… en had er dus 1 of meer opgegeten…god…
Ik gelijk de gifwijzer gepakt nee tuurlijk staat die er niet bij, dus huisarts gebeld moest het gifcentrum bellen enz enz god wat stond ik te trillen op mijn benen… uiteindelijk moest ik het even aankijken en anders gelijk met hem komen maar alles is goed gegaan dus hij zal het uitgespuugd hebben

Maar op dat moment dacht ik echt ff rot… echt wat voor jou… en een heleboel angst vooral dat grrrrrrrr

Pfff sorry hoor

Tries

Ohh kinderen zijn af en toe hinderen.
Hopelijk houdt hij er niets aan over.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

oh jee wat zal je je verschrokken hebben !!! pff ogen op je rug zou je moeten hebben,gelukkig was er niks aan de hand!!

liefs jessica, &

Nou, kan me voorstellen dat je schrok joh.
Gelukkig is het meegevallen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

zo dat is even schrikken.

gelukkig is het goed gegaan.

veel liefs mignon

He bah, wat een schrik joh. Gelukkig dus allemaal goed gegaan, maar kan me goed voorstellen dat je echt effe een ernstig GRRRRR momentje had.

pfffffffff dat is schrikken gelukkig allemaal goed afgelopen

Bianca,Dylan & Kaitlyn