Ik heb d’r net gebracht, alles ging beter dan verwacht!
Ze is naar school
Oh wat spannend! Hoe reageerden de andere kinderen uit haar klas? En spreekt J Nederlands?
Succes vandaag.
Groetjes Nancy
Fijn dat het zo goed ging. Ik ben benieuwd later vandaag hoe ze het gehad heeft.
Groetekes, Sje
Wat spannend. Had ze er zelf zin in? Ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Grappig eigenlijk hoeveel kindjes van ons er dit jaar 4 jaar worden en naar school gaan.
Groetjes,
Sandra
Uhh ze wilde eigenlijk vanochtend niet, is gisteren naar de Efteling geweest en wilde daar wel nog een dag naartoe. Ik was voorbereid op tranen, en drama, maar ze gaf m een kus, en knuffel en ging in de rij staan om de larares een handje te geven, ging daarna in de kring zitten want d’r was iemand jarig, en zwaaide, dus ik bleef nog even staan, loopt mevrouw naar me toe; ja je mag nu wel weg gaan mam, hahahahah sta je dan! hahahahah Ik ben nog niet gebeld en moet d’r om 12:30 ophalen dus het zal wel goed gaan!
Je zal haar nu wel aan het halen zijn, ik ben benieuwd! Wat fijn dat het afscheid nemen in ieder geval al zo makkelijk ging.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ze vond het geweldig! Wilde absoluut nog niet naar huis, en baalt er van dat ze morgen niet mag komen! Nou dat doet een moeder goed! Lerares was ook helemaal happy, zei dat ze zich prma had gedragen en ook dat ze de veters had gestrikt van een jongetje van 5 bij wie het niet lukte!
kwam niet meer bij toen ik het hoorde!
Nou wat goed van J! Als dat hier zo t.z.t. ook op deze manier gaat lopen teken ik er nu al voor!
Ik las het net op FB. Super!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Pranger; dat kan ze al een tijdje (sinds 3,5 jaar), maar ik vond het vooral gaaf dat ze het lef heeft gehad om naar die jonge toe te gaan, het is toch d’r eerste dag, en die veters te pakken en te beginnen met strikken! niet echt het strikken zelf, dat kan ze nu wel, maar ik heb best een verlegen meisje bij nieuwe mensen en in nieuwe situaties!
Ja dat is zeker heel knap van haar. Daaraan kun je ook opmerken dat ze zich heel veilig heeft gevoeld op school anders had ze het vast niet gedaan.