Ze is helemaal niet zenuachtig

welnee lijkt maar zo hihihi kaitlyn is al een week aan het aftellen,mammmmm nog 7 nachtjes he dan ben ik jarig vanmorgen mama het is er nog maar 3,heb je al een kadootje voor me…hoef niet zo grooot hoor want heb ik al aan oma gevraagd whahah lekker ding

vanavond slaap ze bij oma,en gaan we ff om een kado voor haar,weet alleen nog niet wat,zit wel te denken aan een draagbare radio cd speler want ze draait heel veel op haar kamertje muziek,maar ze vraagt juist heel veel van dat litle pony dus ff kijken wat we doen

pffff me meissie word zo groot,en heb er eerlijk gezegd wel ff moeilijk mee maarja we kunnen ze helaas niet klein houden he

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

klein houden zit er niet in he… alweer 6 ze wordt groot, zie haar nog zo zitten rechtop in de kinderwagen naast onze kleine liggende babies op een terrasje in eindhoven…

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

jaaaaaaaaa die dag vergeet ik nooit meer pffff de verkeerde v&d liep ik te zoeken
whahah was ze 10 maanden me meissie

en op de terug weg giga in de file,en die avond is me opi overleden

is echt een dag die je leven in je geheugen blijft maar het was toen gezellig met al die baby’s

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Oh ja 6 alweer, idd ik zie ze nog zitten en al die piepkleine baby’s erbij nog aan de fles of borst, was een superdagje!
En die piepkleine baby’s zijn ook alweer 5 …

Groetjes Nathalie & Co